همشهری آنلاین: بایرن مونیخ، صدرنشین جدول و هوفن‌هایم در سی‌امین هفته بوندس‌لیگا به تساوی رضایت دادند. دورتموند توانست میزبان خود مونش‌گلادباخ را شکست دهد و پس از بایرن مونیخ و لایپزیگ در جایگاه سوم قرار گیرد.

Bundesliga
  • اف ث کلن یک - هوفن‌هایم یک

کلن در خانه خود با تیم خوش‌ترکیب هوفن‌هایم به تساوی یک بر یک دست یافت. یک امتیاز از این بازی کمکی به هیچ یک از این دو تیم نیست. دورتموند و هوفن‌هایم برای کسب مقام سومی در بوندس‌لیگا تلاش می‌کنند، تا از این طریق جواز حضور مستقیم برای جام قهرمانان اروپا در فصل آتی را به‌ دست آورند. هوفن‌هایم حال در مقام چهارم قرار دارد. این بازی در روز جمعه (اول ارديبهشت) برگزار شد.

  • مونشن گلادباخ ۲ - بوروسیا دورتموند ۳

بوروسیا دورتموند در یک بازی دشوار توانست از سد مونشن گلادباخ با نتیجه ۳ بر ۲ بگذرد. حال دورتموند با مجموع ۵۶ امتیاز از رقیب خود هوفن‌هایم پیشی گرفته و امیدوار است که جواز حضور مستقیم برای جام قهرمانان اروپا را در فصل آتی کسب کند.

  • بایرن مونیخ ۲- ماینتس ۲

سرخپوشان بایرن مونیخ نتوانستند در خانه خود از سد ماینتس عبور کنند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. ماینتس در نیمه اول ۲ بر یک از بایرن پیشی گرفته بود.

بدين ترتيب ماینتس توانست در یک بازی حساب شده یک امتیاز از بازی مقابل صدرنشین بوندس لیگا به ‌دست آورد. پس از این تساوی بایرن همچنان در صدر جدول و ماینتس نیز در مقام سیزدهم قرار دارد.

  • اینتراخت فرانکفورت ۳ - آگسبورگ یک

پس از هفته‌ها ناکامی سرانجام فرانکفورت توانست در خانه خود تیم آگسبورگ را با ۳ گل شکست دهد و هم‌چنان به حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آتی امیدوار باشد. دو گل را مارکو فابیان، بازیکن مکزیکی فرانکفورت به ثمر رساند.

  • هرتا برلین یک - ولفسبورگ صفر

هرتا برلین در این هفته میزبان گرگ‌های ولفسبورگ بود و توانست با تک‌ گل ستاره خود ایبیشویچ به پیروزی دست یابد.

  • اینگولشتات ۲ - برمن ۴

وردر برمن که با مربی ایرانی‌تبار خود یکی از شگفتی‌های نیمه دوم این فصل به شمار می‌آید، در خانه اینگولشتات به پیروزی دست یافت و با مجموع ۴۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. اینگولشتات با ۲۸ امتیاز در مقام هفدهم است و یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم به حساب می‌آید.

  • هامبورگ یک - دارمشتات ۲

هامبورگ در رقابت میان تیم‌های قعر جدول نتوانست مهمان خود، دارمشتات را شکست دهد و هم‌چنان وضعیتی بحرانی دارد. دارمشتات به‌رغم این پیروزی با مجموع ۲۱ امتیاز تیم ته جدول است و امیدی به ماندن این تیم در دسته اول بوندس‌لیگا وجود ندارد.


در روز يكشنبه هم دو ديدار برگزار شد كه طي آن شالکه میزبان لایپزیگ بود كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان رسيد و فرایبورگ در خانه خود به مصاف بایر لورکوزن رفت و توانست اين تيم را با حساب ۲ بر يك شكست دهد.

 

کد خبر 368014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha