همشهری آنلاین: در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز شدند.

Teakwondo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، نخستين روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده ‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح روز شنبه (2 ارديبهشت) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد که کشورمان در این رویداد تنها در گروه مردان نماینده دارد.

در نخستين روز اين رقابت‌ها مبارزات اوزان 54-، 58- و 87- كيلوگرم مردان برگزار شد كه مهدي اسحاقي و جعفر خليل‌زاده (وزن 54- كيلوگرم)، محمدصادقي دهقاني و محمد گودرزي (وزن 58- كيلوگرم) و احمد محمدي و فرشاد قياس‌شندي (وزن 87- كيلوگرم) نمايندگان ايران بودند كه موفق به كسب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 54- كيلوگرم مهدي اسحاقي قهرمان شد و جعفر خليل‌زاده بر سكوي نايب قهرماني ايستاد. محمدصادق دهقاني در وزن 58- كيلوگرم توانست عنوان قهرماني را كسب كند و محمد گودرزي، ديگر نماينده كشورمان در اين وزن با باخت مقابل اسحاقي از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن 87- كيلوگرم احمد محمدي نايب قهرمان شد و فرشاد قياس‌شندي نیز به مدال برنز رسيد.

يكشنبه و در دوم روز اين رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- و 68- كيلوگرم پيگيري مي‌شود كه مهدي يوسفي، آريان محمدي، سيدحسين احساني و محمد صفايي به عنوان نمايندگان ايران به مصاف رقيبانشان مي‌روند.

هدايت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی مي‌باشد.

تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

کد خبر 367851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha