دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی‌های ویدیویی هرساله با رنگ‌ها و حتی بوهای مختلفی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی وارد بازار می‌شوند ولی آیا همه آن‌ها باحالند؟

سجاد میرزامهدی تهرانی

خب معلومه که نه. اگه همه بازی‌های ویدویی به بهترین حالت ممکن ساخته می‌شدند به قول امروزی شاخ بودند باید گیمرها هرماه وام می‌گرفتند تا بازی بخرند و از همه مهم‌تر دیگر هیچ‌وقت به دنیاي واقعی باز نمی‌گشتند به این دلیل که همش دارند بازی می‌کنند.

تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که چه بازی را باید بخرید و وقت بذارید تا آن را تمام کنید. همیشه برای اینکه بتوانید یه بازی‌ را از بین یه عالمه بازی انتخاب کنید باید یک سری معیار داشته باشید. حال چه معیارهایی برای انتخاب یک بازی ویدیویی را باید در نظر گرفت.

برای خود شخص نویسنده و دیگر گیمرها در سراسر این کره خاکی این اتفاق افتاده است که از بین بازی‌های مختلف کدام را تهیه کنند. برای اینکه بعد از تهیه بازی‌ از آن لذت ببرید و عذاب جدان اینکه چرا پولتان را تو جوب ریختید نداشته باشید بهتر است به نکات زیر عمل کنید.

1. شما می‌توانید با نگاه کردن به تریلر و روند بازی مورد نظر خود در تصمیم گیری‌ها انتخاب بهتری داشته باشید که واقعا یکی از نکات مهم برای انتخاب یک گیم است.

2. آشنا بودن با استودیو سازنده و کمپانی منتشر کننده که می‌تواند در تسریع انتخاب بازی موثر باشد.

3. صبر کنید تا بازی منتشر شود و نقدها و برسی‌های به وجود امده از بازی مورد نظر خود را مشاهده کنید و سپس تصمیم خود را بگیرید.

4. آشنایی مختصر با سبک‌های طراحی بازی و چگونه پیاده سازی آن‌ها در قالب یک گیم.

5. از همه آن‌ها مهم‌تر اینکه شما از چه سبک بازی‌ای خوشتان می‌آید.

کد خبر 365886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha