همشهری آنلاین: تیم بانک سرمایه با شکست پیکان در دو دیدار متوالی عنوان قهرمانی سی‌امین دوره لیگ برتر را به دست آورد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نهایی مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر مردان ايران، جام «شهدای منا» روز یکشنبه (22 اسفند) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

تیم پیکان تهران در دور برگشت دیدار نهایی این مرحله میزبان بانک سرمایه بود و در سه ست مغلوب بانک سرمایه شد تا شاگردان پیمان اکبری به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر اکتفا کنند.

تیم بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 33 بر 31، 25 بر 20 و 25 بر 18 برابر پیکان به پیروزی رسید تا در دومین حضور خود در لیگ برتر والیبال برای دومین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این دیدار بودند که بیش از 2 هزار و 500 تماشاگر داشت.

این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که عادل غلامی و شهرام محمودی از بانک سرمایه کارت قرمز و زرد دریافت کردند و سعید معروف از تیم پیکان تهران دو کارت قرمز و زرد دریافت کرد.

همچنین محمدحسین شفقی و یونس حسن‌زاده بر آخرین دیدار لیگ برتر والیبال سال 95 نظارت داشتند.

در نخستین مسابقه این مرحله هم که برای کسب عنوان سومی لیگ برتر برگزار شد، تیم‌های سایپاي تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 14 و 30 به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان عباس برقی در تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسیدند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله فاتح میدان باشند و عنوان سومی لیگ برتر مردان را از آن خود کنند.

تیم سایپا در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 19 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 16 بر 14 مغلوب شهرداری ارومیه شد تا به عنوان چهارمی بسنده كند.

مسعود ذوقی و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت 155 دقیقه طول کشید.

رضا قرا از تیم سایپا در این مسابقه دو کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرد و یک ست از مسابقه اخراج شد. مصطفی حیدری نیز از تیم سایپا یک کارت زرد دریافت کرد.

همچنین خلیل یگانه مجد و مهدی دادرس نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند که یک هزار و 500 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت.

کد خبر 364937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha