دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: نی‌او یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن نقش آفرینی است

 بازی نی او

که توسط استودیو ژاپنی تیم نینجا ساخته شده و بوسیلهٔ کویی تکمو در فوریه ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

داستان نی‌او دربارهٔ ویلیام آدامز افسانه‌ای، یک سامورایی انگلیسی با موهای بلوند در طول دوره سنگوکو و دوران جنگ‌های داخلی کشور ژاپن در سال ۱۶۰۰ است.

در حالت کلی از این بازی انتظار زیاد می‌رود. به این دلیل که تیم طراحی Team Ninja یکی از بهترین استودیوهای طراحی بازی در سبک‌های هک اند اسلش و مبارزه‌ای است و اکثر گیمرها از بازی‌های این استودیو مانند سری بازی‌های ninja gaiden خاطره دارند.

نکته‌ای دیگر که درباره این بازی وجود دارد تیزرهایی که از این بازی است که در جشواره‌های مختلف صنعت بازی به نمایش گذاشته شد و بسیاری از منتقدین از عملکرد نی‌او راضی و این بازی را جزء بازی‌های تاثیر گذار سال 2017 قلمداد کردند.

  • روند بازی Nioh

همانطور که قبل اشاره شد نی‌او یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی و با ترکیب دو سبک هک اند اسلش و جهان باز است. بازیکن در این بازی کنترل شخصیت اصلی داستان یعنی ویلیام افسانه‌ای را بر عهده دارد.

بازیکن باید در یک جهان باز با دشمنان خود که اغلب به دو صورت انسان و شیاطین هستند مبارزه کند.

ماموریت‌های بازی به صورت اختیاری است به عبارتی دیگر با گشت و گذاری که در محیط بازی می‌زنید می‌توانید انتخاب کنید همچنین ماموریت‌های اصلی بازی را می‌توان از خود منو بازی انتخاب کرد.

در طول بازی مکان‌هایی همانند عبادتگاه وجود دارد که به عنوان گیم سیو بازی و یا checkpoint شناخته می‌شود. در این عبادتگاه‌های گفته شده بازیکن می‌تواند امتیازاتی را که از نابود کردن دشمنان خود بدست آورده در این مکان‌ها استفاده کرده و لول کاراکتر خود را افزایش دهد.

روند مبارزات این بازی به صورت هک اند اسلش است و به عبارت دیگر بازیکن می‌تواند در پاسخ به حمله‌های دشمنان آن را دفع کند.

کد خبر 360371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha