همشهری آنلاین: اجلاس کنفدراسیون کوراش آسیا به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که در جریان این اجلاس، جایزه «مصطفی دلیریان» به عنوان بهترین کوراش‌کار سال ۲۰۱۶ جهان به وی اهدا شد.

دلیریان-کوراش

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و كوراش، رضا نصیرنژاد، مسئول کوراش ایران در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا از 13 به 5 نفر تقلیل یافت و من علاوه بر عضویت در هیات رئیسه، به عنوان رئیس کمیته مسابقات و آموزش و همچنین مسئول کمیته انضباطی نیز منصوب شدم.

وی در ادامه به اشاره به این که «محمدرضا مینوکده»، از داوران باتجربه ایران نیز به سمت مسئول داوران آسیا انتخاب شد، گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2017 به ایران و شهر بجنورد سپرده شد.

به گفته نصیرنژاد، تابستان سال آینده نیز تورنمنت بین‌المللی کوراش ساحلی به میزبانی چالوس برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب مسئولين جدید کنفدراسیون کوراش آسیا، افزود: «روزیف» از ازبکستان رئیس، «خوجی نیازوف» از ازبکستان دبیر کل، «چانگ» از تایوان نایب رئیس، خانم «وارگیس» از هند مسئول بانوان و من پنج نفر هیات رئیسه کنفدراسیون آسیایی این رشته هستیم.

نصیرنژاد در خصوص حضور کوراش در بازی‌های آسیایی 2018 گفت: پیش از این صحبت‌های شفاهی در این مورد شده بود، اما در اجلاس دبی به صورت رسمی و کتبی حضور کوراش، جوجیتسو و سامبو در بازی‌های آسیایی اندونزی تایید شد.

کد خبر 358791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha