چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت آرایشی بهداشتی اورئال در نمایشگاه الکترونیک‌های وصرفی ۲۰۱۷ برسی هوشمند را رونمایی کرده‌است که مملو از حسگرها است تا به مشتریان خود در حفظ سلامت موها کمک کند.

برس

براساس گزارش BBC، اين برس كه Hair Coach نام دارد علاوه بر تمامي حسگرهاي ديگر به ميكروفونريال ژيروسكوپ و شتاب‌سنج مجهز است و در صورتي كه فرد بيش از اندازه محكم موهايش را شانه بزند،‌برس مي‌لرزد.

ميكروفون‌هاي درون اين برس صداي موهاي شكسته و آسيب‌ديده را ضبط مي‌كنند و ديگر حسگرها اطلاعات شيوه نگهداري از موها توسط كاربر را جمع‌آوري مي‌كنند.

اين اطلاعات در نهايت از طريق بلوتوث به اپليكيشني انتقال پيدا مي‌كند و توسط نرم‌افزار تجزيه و تحليل مي‌شوند تا كيفيت موها ارزيابي شده و تاثير شيوه‌هاي مختلف نگهداري از موها مشخص شود و در نهايت محصولاتي كه مي‌توانند به سلامت موهاي فرد كمك كنند،‌معرفي خواهند شد.

اين تنها محصول آرايشي بهداشتي نيست كه در نمايشگاه CES سال 2017 رونمايي شده‌است،‌شركت سامسونگ نيز ابزاري به نام S-Skin را براي بررسي شرايط پوست كاربر و توصيه شيوه‌هاي درماني مختلف از جمله ميكرونيدلينگ براي جلوگيري از ايجاد چين و چروك را رونمايي كرده‌است.

ماسك iDerma نيز محصولي از شركتي به نام آپيرا ساينس است كه وعده داده با استفاده از اين محصول كه حاوي تعداد زيادي ال اي دي است، مي‌توان اثرات سالخوردگي را در پوست صورت كاهش داد.

برس هوشمند اورئال در پروژه‌اي 18 ماه و با همكاري دو شركت ديگر ساخته شده‌است. اين برس نيروي خود را از باطري‌هاي غير قابل شارژ تامين مي‌كند و امكان شارژ مستقيم آن از طريق كابل برق وجود ندارد.

کد خبر 357717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha