همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور آقایان در شاهرود با معرفی برترین‌های بخش‌های انفرادی، دوبل و تیمی به اتمام رسید.

Dart

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها با شرکت صد بازیکن از 25 استان کشور در خانه دارت شهرستان شاهرود برگزار شد که در نهایت اسماعیل عاشوری، نماینده گیلان در بخش انفرادی به عنوان نخست دست یافت، تیم اصفهان در بخش دونفره اول شد و در رده‌بندی کلی تیم‌های اصفهان و فارس به عنوان قهرمانی مشترک دست یافتند.

در بخش انفرادی یک صد بازیکن پس از قرعه‌کشی در 32 گروه 3 و 4 نفره قرار گرفتند که در پایان اسماعیل عاشوری از گیلان پس از غلبه بر عليرضا ايزدي از اصفهان بر سکوی اول ایستاد، محمدعلي روشن‌بين از لرستان و محمد پاسيار از فارس نیز بر سکوی سوم مشترك ایستادند.

در بخش دو نفره 50 تیم شرکت کرده بودند که در پایان تیم اصفهان با در اختیار داشتن دو ملی‌پوش خود، حسین اعرابی و علیرضا ایزدی توانست در دیدار نهایی تیم فارس را که از قهرمان لیگ برتر سال 94، یعنی رحیم هاشمی شیرازی به همراه جوان خوش آتیه دارت، محمد پاسیار بهره می‌برد شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

مقام سوم مشترک مسابقات دونفره نیز به تیم‌های گیلان با ترکیب اسماعیل غریبی و جلیل موسوی و تیم اردبیل با ترکیب رضا سلیمی و غلامرضا شاکر رسید.

در مجموع مسابقات انفرادی و دو نفره تیم‌های استان اصفهان و فارس، هر دو با 91 امتیاز به مقام اول مشترک رسیدند و تیم گیلان با 69 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

کد خبر 355050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha