جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

یک روز پیش از تعلیق رئیس‌جمهور کره‌جنوبی به اتهام سوءاستفاده نزدیکانش از قدرت، سازندگان سریال «شهرزاد» با انتشار بیانیه‌ای از عزم راسخ خود برای ادامه تولید فصل دوم آن با وجود بازداشت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار خبر دادند.

سینما

به گزارش همشهري، استدلال‌هاي روابط عمومي اين پروژه محبوب از آنجا به پرونده رئيس‌جمهور كره‌جنوبي شباهت پيدا مي‌كند كه اهالي شهرزاد اعلام كرده‌اند در ماجراي بازداشت سيدمحمد امامي تابع نظر قانون هستند و همگان را به پرهيز از هرگونه پيشداوري توصيه مي‌كنند. اين در حالي است كه در موارد مشابه، معمولا ادامه كار تا رسيدگي كامل به پرونده و مشخص‌شدن سرنوشت آن تعليق مي‌شود؛ يعني درست همان اتفاقي كه براي رئيس‌جمهور نگون‌بخت كره افتاده است.

از سوي ديگر، يكي از سرمايه‌گذاران فصل اول شهرزاد شاكي پروژه جديد است و براي احقاق حقوق مادي و معنوي خود به دستگاه قضا شكايت برده است. سيدمحمدهادي رضوي پيش از اين بارها نارضايتي خود را از كليدخوردن شهرزاد2 بدون جلب رضايت او از سوي امامي اعلام كرده و خواستار توقف كار تا رسيدگي به اين پرونده شده است؛

اتفاقي كه هنوز و همچنان نيفتاده تا او در پاسخ خود به اطلاعيه روابط عمومي شهرزاد2 بنويسد: قانون و شرع مي‌گويد رضايت شريك برند شهرزاد براي توليد فصل دوم بايد فراهم شود اما آيا فراهم شده است؟ نه!اطلاعيه 7بندي و 435كلمه‌اي روابط عمومي فصل دوم شهرزاد كه ظاهرا براي روشن‌شدن افكار عمومي و پاسخ دادن به پرسش‌هاي علاقه‌مندان صادر شده، بيشتر بر ابهام‌ها افزوده است. حالا مشخص نيست اگر دادگاه در نهايت رأي به مجرم‌بودن سرمايه‌گذار پروژه بدهد، عوامل شهرزاد قرار است با آنچه توليد كرده‌اند، چه كنند و پاسخ افكار عمومي را با چه استدلال‌هايي بدهند!

کد خبر 354968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha