همشهری آنلاین: مجمع جهانی اتومبیلرانی از روز دوشنبه (۸ آذر) در شهر وین اتریش با حضور تمامی کشورهای عضو از جمله ایران شروع به کار کرد.

Seydanloo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني، طی دو روز از شروع به كار مجمع جهاني اتومبيلراني، محمود صيدانلو، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی کشورمان كه با يك بسته پيشنهادي پربار راهي وين شده بود، خوشبختانه در ملاقات با جان تات، رئيس فدراسيون جهاني اتومبيلراني توانست امتيازات خوبي براي كشورمان بگیرد.

رئيس فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني در جلسه اي كه خيلي هم طولاني تَر از وقت اختصاص داده شده به طول انجاميد ، گفت و گوي مفصلي با رئيس فدراسيون جهاني داشت و به ارائه جزئيات پيشنهادها پرداخت.

جان تات با اشاره به اين كه كاملا در جريان فعاليت هاي فدراسيون اتومبيلراني ايران قرار دارد، با پذيرش موارد پيشنهادي كشورمان از جمله برگزاري مسابقات بين المللي آفرود و رالي در ايران و برگزاری كنگره علمی بين المللی و همچنين مسابقات رالي خاورميانه در بخش بانوان با حضور كشورهاي مسلمان اظهار داشت: من كاملا در جريان فعاليت هاي فدراسيون اتومبيلراني ايران قرار دارم و به دليل فعاليت خوب مسابقاتي و توجه به مسائل آموزشي، فدراسيون شما را نامزد پاداش ويژه در سال ٢٠١٧ كردم.

وي همچنين با اشاره به علاقه مندي اش براي بازديد از امکانات ايران و شهر تاريخي شيراز، دعوت صيدانلو را براي حضور در مسابقات بين المللي مرك ٢٠١٧ پذيرفت و در پايان هم گفت: براي برگزاري مسابقات جهاني اميدوارم كه طی انجام دو رويداد بين المللی بشود كار حاميان مالی شما را بررسي كرد و بعد تصميم گرفت.

رئيس فدراسيون اتومبيلراني همچنين قرار است ديدارهايي هم با ساير همتاهای خود از كشور هاي مختلف در خصوص مشاركت آنها در تورنمنت های ايران و همكاری های دو جانبه داشته باشد.

کد خبر 354036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha