همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:ماموران فنی راه آهن در حال بازگشایی مسیر ریلی سمنان - دامغان هستند و برخی از قطارهای مسیر تهران - مشهد امروز با تاخیر حرکت خواهند کرد.

صادق سکری با اشاره به انتقال مسافران قطار سمنان- مشهد به سالن های قطار تبریز-مشهد وحرکت این قطار به طرف مشهد،افزود: از 11 سالن قطار تبریز - مشهد 3 سالن آن در این حادثه صدمه دید و 8 سالن آن سالم مانده بود که مسافران قطار سمنان - مشهد دقایقی پیش با آن به مشهد عزیمت کردند.

وی افزود: زمان حرکت قطارهای تهران - مشهد هم اکنون با استفاده ازپیامک به مسافران اطلاع رسانی می شود تا مسافران از زمان حرکت قطارهای خود مطلع شوند.

صبح جمعه در ساعت هفت و 40 دقیقه، دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان دامغان ـ سمنان به یکدیگر برخورد کردند؛ یکی از قطارها از سمنان به سمت تهران درحرکت بود و دیگری از تبریز عازم سمنان بود.

راه آهن جمهوری اسلامی با ابراز همدردی با سانحه دیدگان این حادثه اعلام کرده است که دراین حادثه چهار نفر از ماموران فنی راه آهن جان خود را از دست دادند.

پیش ازاین مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ازاعزام اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن برای بررسی علت برخورد 2 قطار در ایستگاه راه آهن هفت خوان (واقع در مرز بین دو شهرستان سمنان و دامغان) خبر داد.

محسن پورسید آقایی نيز گفت: اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به منظور بررسی علت حادثه به محل حادثه اعزام شدند و به محض مشخص شدن علت و تعداد دقیق کشته ها و مجروحان دراین زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی سازمان امداد و نجات، در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند و 16 نفر نیز مجروح شدند.
سید مصطفی مرتضوی افزود: به علت بارش برف و یخبندان دسترسی به محل حادثه سخت است بنابراین تاکنون یک فروند بالگرد به این مکان، اعزام شده است.

کد خبر 353562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha