چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در ادامه مبارزه و برخورد قانونی با فساد اداری و مالی و در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخذ رشوه از صاحبان صنایع و مراجعان، با هماهنگی کامل با مراجع قضایی شهرستان، رییس محیط زیست پاکدشت حین ارتکاب جرم بازداشت شد.

رییس محیط زیست پاکدشت بازداشت شد

به گزارش ایرنا، رضا جزینی‌ز‌اده با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده (ع . ع) توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات ریاست سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر برخورد بدون اغماض با هرگونه فساد اداری و مالی در این سازمان، اداره کل حراست برخورد جدی و قانونی با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده و هیچ گونه حیاط خلوتی برای کارکنان متخلف و زیاده‌خواه وجود نخواهد داشت.

جزینی‌زاده با تاکید بر این که کشف این موارد و موارد قبلی نیز به جهت نظارت قوی حاکم بر سازمان است، گفت: اداره کل حراست به هیچ عنوان سفارش‌پذیر نیست و صرفا بر اساس دستورات ریاست سازمان و شرح وظایف ابلاغی از سوی مراجع امنیتی اقدام خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل حراست سازمان محیط زیست همواره آماده دریافت هرگونه اخبار، شکایات و پیشنهادهای هموطنان است و آنان می‌توانند با ورود به پورتال سازمان و لینک اداره کل حراست، اطلاعات خود را در این زمینه گزارش کنند.

کد خبر 352187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha