چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار تهران با اشاره به اینکه ثبت نام برای جذب نیرو در سرشماری امسال دو تا سه برابر نیاز بود که در نوع خود بی نظیر است گفت: حدود ۳۰ درصد مردم تهران از طریق سامانه اینترنتی در سرشماری شرکت کردند،

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در مراسم افتتاحیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 شهرستان تهران( به روش حضوری) که در فرهنگسرای اندیشه در حال برگزاری است، اظهار کرد: کار بسیار بزرگی طی یک ماه گذشته صورت گرفته و لازم است از همه دست اندرکاران امر قدردانی کنیم.

وی افزود: علاوه بر جلسات کشوری، جلسات استانی به صورت شبانه روزی تشکیل شده است و تهران معادل پنج استان در چارت برنامه ها در نظر گرفته شد و در این پنج بخش، پنج قائم مقام شهرداری مناطق با محوریت معاونت برنامه ریزی شهرداری، مسئولیت اجرایی را برعهده گرفتند.

فرماندار تهران با بیان اینکه 37 ستاد اصلی، بخشی و منطقه ای و 200 ستاد فرعی در مناطق 20 گانه تهران تشکیل شده است گفت: 3000 مأمور سرشماری از اول آبان ماه امر سرشماری را آغاز می‌کنند. قرار بود سرشماری حضوری زودتر انجام شود اما به دلیل استقبال مردم تا روز جمعه تمدید شد.

فرهادی ادامه داد: در مجموع 60 هزار پرس غذا و 456 خودرو به مدت 30 روز توسط شهرداری تامین شده و ساختمان هایی در 374 محله تهران در اختیار ستادهای سرشماری قرار گرفته است. همچنین شوراهای محلات در بعد امکانات و نیروی انسانی همکاری هایی با ما دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای جذب نیرو در سرشماری امسال دو تا سه برابر نیاز بود که در نوع خود بی نظیر است گفت: حدود 30 درصد مردم تهران از طریق سامانه اینترنتی در سرشماری شرکت کردند، اما نسبت به ثبت نام در بسیاری مناطق محروم که حتی مردم در مساجد ثبت نام کردند عقب هستیم و امیدواریم مردم تهران طی چند روز باقی مانده همکاری بیشتری داشته باشند، ثبت نام از طریق سامانه کمتر از پنج دقیقه به طول می انجامد.

کد خبر 349943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha