همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد در مسابقات بین‌المللی آزاد تایلند به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.

تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، در روز نخست مسابقات تيم دانشگاه آزاد، قهرمان فصل گذشته ليگ كشورمان و نماينده ايران در اين مسابقات دو مدال ارزشمند در بخش اپه بانوان كسب كرد.

در این رقابت‌ها مهسا پوررحمتی دوم و اعظم بختی سوم شدند.

علیرضا ادهمی هم در فینال با ناداوری ۱۵بر ۱۳ مغلوب نماینده میزبان شد تا روزنخست تورنمنت تایلند با کسب ۲مدال نقره و یک برنز برای تیم دانشگاه آزاد به آخر برسد.

در رو دوم و در رقابت‌های اپه آقایان، محمدعلی کیهانی در فینال ۱۵ بر ۱۲ به حریف خود از چین تایپه باخت و مدال نقره را به گردن آویخت.

در این رقابت‌ها علی یعقوبیان مدال برنز را بر گردن آویخت.

تيم دانشگاه آزاد در روز آخر دو مدال طلا و يك مدال نقره ارزشمند ديگر كسب كرد تا به عنوان قهرمان قهرمانان در هر سه اسلحه و دو بخش بانوان و آقايان معرفي شود.

تيم فلوره بانوان با تركيب مطهره محسني، سروناز مرتضوي و نگين كافي توانست به مدال ارزشمند نقره دست يابد و در اساحه سابر آقايان مجتبي عابديني، علي پاكدامن و فرزاد باهر ارسباران توانستند با شكست تيم‌هاي هند، چين تايپه و تايلند به مقام قهرماني برسند.

همچنين تيم فلوره آقايان با تركيب علي ادهمي، شروين طلوعي، شهاب شمس تبريزي و محمدحسين جعفري توانست با شكست تيم‌هاي هند، چين تايپه و در نهايت تايلند در فينال، قهرمان شود.

در اساحه سابر بانوان تيم ملي كشورمان در بازي اول با قرعه استراحت رو برو شد و بعد از آن تيم‌هاي تايلند ب و تايلند الف را شكست داد و در بازي فينال مسابقه را به تيم قدرتمند كره جنوبي واگذار كرد و نايب قهرمان مسابقات شد.

تيم اپه بانوان هم با تركيب مهسا پوررحمتي، سكينه نوري و اعظم بختي در دور اول با قرعه استراحت رو برو شد و بعد از آن به مصاف تيم ميزبان رفتند و بعد از شكست ميزبان بازي را به تيم چين تايپه واگذار كرده و در نهايت به مدال برنز تيمي دست يافت.

تيم اپه دانشگاه آزاد با تركيب علي يعقوبيان، حسين جعفري و محمدعلي كيهاني به مصاف حريفان خود رفت در بازي فينال موفق به شكست تيم ميزبان شده و قهرمان شد.

 

کد خبر 347281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha