همشهری آنلاین: تیم جوانان پسر ایران A ، تیم جوانان دختر ایران A ، تیم نوجوانان پسر ایران A و تیم نوجوانان دختر ایران A قهرمان مسابقات تیمی بین‌المللی قزوین شدند.

Tabletennis Teams

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در مرحله جدول حذفی تیمی جوانان پسر مسابقات بین‌المللی قزوین، تیم ایران A مقابل تیم (بلاروس ایران) با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا یکی از فینالسیت‌هاي مسابقات جوانان پسر مشخص گردد. در طرف دیگر جدول، ایران B و ایران C مقابل هم بازی کردند و ایران B با پيروزي سه بر دو فینالیست دیگر جدول شد.

در فینال بازی جوانان پسر، تیم ایران A با برد سه بر یک قهرمان شد، تیم ایران B دوم شد و تیم‌های (بلاروس ایران) و ایران C سوم مشترک شدند.

در بخش نوجوانان دختر، تیم بلاروس سه بر صفر ترکمنستان را برد تا یکی از فینالیست‌ها شود. همچنین ایران A سه بر یک مقابل ایران B به برتری رسید و دیگر فینالیست مسابقات نوجوانان دختر مشخص شد.

در فینال بازی نوجوانان دختر، تیم ایران A با برد سه بر صفر قهرمان شد، تیم ایران B دوم شد و تیم‌های (بلاروس ایران) و ایران C سوم مشترک شدند.

در بخش نوجوانان پسر، تیم ایران B با نتیجه سه بر صفر تیم ایران C را برد و یکی از فینالیست‌ها شد. در طرف دیگر تیم ایران A سه بر صفر تیم بلاروس را شکست داد و فینالیست دیگر مشخص شد.

در فینال بازی نوجوانان پسر، تیم ایران A با نتیجه سه بر یک مقابل تیم ایران B برنده شد و قهرمان مسابقات تیمی نوجوانان پسر شد، تیم ایران B دوم شد و تیم‌های بلاروس و ایران C سوم مشترک شدند.

در بخش جوانان دختر تیم (هند ایران) مقابل تیم ایران B با پيروزي سه بریک یکی از فینالیست‌ها شد و در طرف دیگر تیم (بلاروس ایران) به تیم ایران A باخت تا تیم ایران A دیگر فینالیست این مسابقه گردد.

در فینال تیم ایران A با نتیجه سه بر یک تیم (هند ایران) را برد و قهرمان تیمی جوانان دختر در مسابقات بین‌المللی قزوین شد، تیم (هند ایران) دوم و تیم‌های بلاروس ایران و ایران B سوم مشترک شدند.

با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر، مسابقات تیمی بین‌المللی قزوین پایان یافت. مسابقات انفرادی هم قرعه‌کشی شد و در رده سنی جوانان پسر با حضور 45 بازیکن در پانزده گروه سه نفری از ساعت 16 روز 7 شهریور آغاز گشت. در رده سنی نوجوانان پسر با حضور 52 بازیکن در شانزده گروه سه نفری و یک گروه چهار نفری از دوشنبه صبح ساعت 9 آغاز شد.

کد خبر 344733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha