همشسهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی نونهالان پسر از ۳ الی ۵ شهریور در قم برگزاری شد و تهران قهرمانی یخش تیمی نونهالان پسر را به دست آورد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، در این مسابقات 27 تیم شرکت‌کننده در 8 گروه در مرحله گروهی به رقابت پرداختند و از هر گروه تیم‌های اول و دوم در مرحله دوم برای رده‌های اول تا شانزدهم، و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ها برای رتبه‌های هفدهم تا بیست وهفتم مسابقه دادند.

در نیمه نهایی تیم استان تهران مقابل تیم استان فارس با برد 3-0 به فینال رسید و در طرف دیگر جدول کردستان مقابل خوزستان با نتیجه 3- 2 به پيروزي رسيد.

در فینال تیم تهران مقتدرانه با پيروزي 3-0 برابر كردستان قهرمان نونهالان کشور شد و تیم‌های خوزستان و فارس سوم مشترک شدند.

اين مسابقات در بخش انفرادی با حضور 111 نفر از نونهالان کشور در جدول 128 نفری حذفی دنبال شد که در نهایت بعد از 111 بازی، محمد امین صمدی از تهران با برد مقابل آریا نصیری از تهران به قهرمانی رسید، آریا نصیری دوم شد و سوم مشترک معین منتظری از قم و ارشیا عنایت‌زاده از خوزستان شدند.

همچنين در مسابقات تیمی قهرمانی نونهالان کشور، کار ارزنده و اخلاقی محمدحسن سبزواری، نونهال گراشی استان فارس توجه همگان را به خود جلب نمود.

این نونهال بااخلاق در حساس‌ترین بازی تیمی در مقابل بازیکنی از استان اصفهان قرار گرفت و در حالی که در امتیاز 10_9 گیم پنجم یک امتیاز با پیروزی خود و تیمش فاصله داشت، در آن موقعیت حساس که داور و رقیب از برخورد توپ با لبه میز مطلع نشدند، این ورزشکار با صداقت کامل این موضوع را اعلام و بازی را نیز در نهایت به رقیبش واگذار نمود.

فدراسیون تنیس روی میز به پاس این اقدام ارزشمند و اخلاقی نونهال استان فارس، یک جفت رویه راکت مناسب به نامبرده اهدا کرد تا بیش از پیش بر رعایت موارد اخلاقی و جوانمردانه در تنیس روی میز کشور تاکید نماید.

کد خبر 344484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha