سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

درگیری مرد میانسال با مادر و خواهرش با مرگ خواهر و مجروح شدن مادر پایان یافت. ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه مأموران پلیس پایتخت با قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفتند و خبر از جنایتی در خانه‌ای قدیمی دادند.

در اين حادثه دختري به قتل رسيده و مادرش مجروح شده بود. نخستين كسي كه ماجراي جنايت را به پليس اعلام كرد، پسر خانواده بود. او در تحقيقات گفت: برادر 50ساله‌ام از وقتي از همسرش جدا شده بود در طبقه اول خانه پدرم زندگي مي‌كرد. او از مدتي قبل دچار بيماري اعصاب و روان شده و قرص مصرف مي‌كرد.

هروقت قرص‌هايش را نمي‌خورد، حالش خراب و با مادرم درگير مي‌شد. وي ادامه داد: ساعتي قبل خواهرم (مقتول) به من زنگ زد و گفت برادرم دوباره با مادرم درگير شده است. با عجله راهي خانه پدر و مادرم شدم، اما هرچه در زدم كسي در را باز نكرد. با كليدي كه داشتم وارد ساختمان شدم. زنگ خانه برادرم را زدم اما او زنجيرپشت در را انداخته بود.

وقتي به سمت طبقه دوم رفتم، او ناگهان از واحدش خارج شد و فرار كرد. به محض اينكه خود را به طبقه دوم رساندم با پيكر غرق در خون مادر و خواهرم روبه‌رو شدم و با اورژانس تماس گرفتم. به گزارش همشهري، قاضي جنايي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد و مادر خانواده براي مداوا به بيمارستان منتقل شد. همزمان تيمي از مأموران، تحقيقات خود را براي دستگيري متهم فراري آغاز كردند تا اينكه ساعت 8 صبح ديروز ردي از وي در شهرستان دماوند به‌دست آمد و مأموران در رديابي‌ها او را دستگير كردند. متهم با دستور قاضي در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات از وي ادامه دارد تا ابعاد پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 335624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha