دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

بازجویی از سارقان خانه‌های ویلایی لواسان راز جنایتی را برملا کرد و نشان داد آنها چندی قبل در جریان اختلاف با فردی که اموال مسروقه را از آنان می‌خرید او را به قتل رسانده‌اند.

متهمان

اواسط دي ماه سال94 مردي به كلانتري166 لواسانات رفت و گفت سارقان با سرقت كارت عابربانكش به حساب او دستبرد زده‌اند. او گفت: براي شنا كردن به استخري رفتم و موقع ورود كارت عابربانكم را به متصدي استخر دادم تا هزينه ورود را از حسابم برداشت كند اما پس از خروج فهميدم كه بيش از 2ميليون و 700هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

در جريان تحقيقات پليسي معلوم شد كارگر و متصدي استخر در اين سرقت دست داشتند. آنها گفتند كارت عابربانك شاكي را به يكي از دوستان‌شان داده‌اند تا با آن از يك طلافروشي در ميني‌سيتي طلا بخرد. به اين ترتيب وي نيز دستگير شد و به مشاركت در اين سرقت اعتراف كرد. اما در ادامه معلوم شد دستگيرشدگان اعضاي باندي هستند كه تاكنون به چندين خانه ويلايي در منطقه لواسان دستبرد زده‌اند. در چنين شرايطي همه اعضاي اين باند دستگير شدند اما هرچه تحقيقات ادامه مي‌يافت كارآگاهان به اطلاعات تازه‌تري دست پيدا مي‌كردند.

در اين ميان يكي از متهمان اعتراف كرد كه سال گذشته با همدستي يكي ديگر از اعضاي باند مالخري را به قتل رسانده‌اند. او گفت: سال94 همراه يكي از اعضاي گروه مقداري از جواهرات مسروقه را به يكي از مالخرهايمان تحويل داديم اما او پول طلاهاي مسروقه را به ما نداد. ما هم با او در محل تپه سرك لواسان قرار ملاقات گذاشتيم و در آنجا با او درگير شديم و همدستم با چوب ضربه‌اي به سر وي زد و وي را نقش برزمين كرد و هر دو با عجله از آنجا فرار كرديم اما چند دقيقه بعد وقتي برگشتيم فهميديم او فوت شده است.

كارآگاهان با بررسي اظهارات متهمان دريافتند روز سوم تيرماه سال94 جسدي در بيابان‌هاي لواسان كشف و به پزشكي قانوني منتقل شده بود كه مشخصات آن با مشخصات مردي كه متهمان از او به‌عنوان مالخر ياد كرده‌اند مطابقت دارد.
سرهنگ كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در اين‌باره گفت: در ادامه بررسي‌ها به دستور مقام قضايي دادسراي لواسان، 2متهم صحنه جنايت را بازسازي كردند و پرونده اين جنايت براي انجام تحقيقات فني به اداره دهم پليس آگاهي فرستاده شد.

کد خبر 335488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha