یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

شوخی عجیب ۲ همکار در کارخانه با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

حوادث

22اسفند سال گذشته مسئولان بيمارستاني در پايتخت با پليس تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مرد 38ساله‌اي دادند. قرباني در قسمت قوطي‌سازي‌ كارخانه‌اي در جاده قديم كرج كار مي‌كرد اما 2ماه قبل‌تر (25دي 94) به‌دليل شكستگي و قطع نخاع به بيمارستان منتقل شده و در نهايت جانش را از دست داده بود. كارآگاهان در ابتدا به تحقيق از همسر وي پرداختند. او گفت: شوهرم زماني كه در محل كارش بود دچار حادثه و توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد. او مي‌گفت كه در محل كارش دچار سرگيجه شده و پس از آن به زمين خورده است اما من حدس مي‌زنم كه ماجراي ديگري در ميان بوده است.

از آنجا كه مرگ اين مرد مشكوك بود، ‌موضوع به قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس جنايي تهران گزارش شد و با دستور وي تيمي از كارآگاهان راهي محل كار قرباني شدند تا معماي مرگ اين مرد را رازگشايي كنند. كارآگاهان در تحقيق از همكاران مرد جوان پي بردند كه او قرباني يك شوخي ساده شده است. يكي از كاركنان كارخانه گفت: ساعت 5:30صبح در محل كارمان بوديم و چاي مي‌خورديم. قرباني و چند همكار ديگرمان هم بودند و با هم شوخي مي‌كرديم و مي‌خنديديم.

آنقدر گفتيم و خنديديم كه قرباني از خنده نقش زمين شد. همان لحظه شهروز يكي از كارمندان كارخانه به سمت قرباني رفت تا بازهم با او شوخي كند. پاهايش را گرفت و بلند كرد اما ناگهان قرباني فريادي كشيد و از حال رفت. همه ما شوكه شديم چون مشغول شوخي و خنده بوديم كه ناگهان اين اتفاق افتاد. پس از آن با اورژانس تماس گرفتيم و در عين‌ ناباوري، او روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

با انجام تحقيقات ميداني قاضي دستور احضار شهروز به دادسرا را صادركرد. او كه از مرگ همكارش شوكه بود به قاضي گفت: همه‌‌چيز شوخي بود، وقتي همكارم از هوش رفت بهيار كارخانه را خبر كرديم و به اورژانس زنگ زديم. يك برانكارد نبود كه همكارم را ببرند و ما مجبور شديم او را روي صندلي بنشانيم. شايد اگر برانكارد بود همكارم حالا زنده بود. باوركنيد خودم هنوز باورم نمي‌شود كه همكارم در اين ماجرا جانش را از دست داده است.

به گزارش همشهري، هم‌اكنون براي متهم قرار قانوني صادر شده است و چند روز قبل پزشكي قانوني علت مرگ قرباني را اعلام كرد. به گفته پزشكان قرباني بر اثر كوفتگي شديد بدنش، قطع نخاع گردن و فلج شدن اندام و جابه‌جايي مهره 5و 6جان باخته است و تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 335369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha