همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات سه‌شنبه ۴ خردادماه بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با ۱۵۳ ریال افزایش نسبت به دیروز(دوشنبه) ۳۴ هزار و ۵۰۱ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۱۵ هزار ریال کاهش قیمت، ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا، یک یورو در بازار آزاد تهران با 57 ریال افزایش قیمت 38 هزار و 978 ریال و هر پوند انگلیس نیز با 40 ریال افزایش نسبت به دیروز، 50 هزار و 120 ریال مبادله شد.

امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 39 هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دوشنبه، 10 میلیون و 73 هزار ریال ارزش‌گذاری کردند.

همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با 20 هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، پنج میلیون و 200 هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت، 2 میلیون و 780 هزار ریال فروخته شد.

برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت، یک میلیون و 890 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 27 هزار و 500 ریال داد و ستد شد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با 9.6 دلار کاهش نسبت به دیروز، یک هزار و 243.6 دلار اعلام شده است.

پیشتر محمد کشتی آرای در گفتگو با ایرنا اظهار کرده بود که علت اصلی کاهش قیمت سکه در بازار، کاهش قیمت اونس جهانی طلا است که بالا رفتن قیمت دلار نیز به آن دامن زده است.

کد خبر 334827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha