شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

مردی به‌دلیل اینکه همسر دومش می‌خواست از او طلاق بگیرد با او درگیر شد و وی را به قتل رساند.

متهم

چندي قبل مرگ مشكوك زني 40 ساله در خانه‌اش واقع در شهرري به پليس گزارش شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد متوفي به‌دليل اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است. در ادامه تحقيقات مشخص شد همسر متوفي كه مردي 66ساله است 4سال قبل بعد از فوت همسر اولش با وي ازدواج كرده اما هر دو به‌صورت جداگانه زندگي مي‌كردند.

اين مرد به پليس گفت كه از چند روز قبل از همسرش اطلاعي نداشته ولي چند نفر از همسايه‌هاي متوفي او را چند روز پيش از اين حادثه ديده بودند كه او از خانه همسرش خارج مي‌شد. از سويي كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد متوفي قصد داشته از شوهرش جدا شود.

در چنين شرايطي شوهر وي دستگير شد و به قتل همسرش اعتراف كرد. او گفت: وقتي براي ديدن همسرم به خانه‌اش رفته بودم او گفت مي‌خواهد از من طلاق بگيرد. سر اين موضوع با يكديگر جر و بحث كرديم و من ضربه محكمي به‌صورت او زدم و سر او به ديوار برخورد كرد و دچار خونريزي شد. من هم از آنجا فرار كردم و فرداي آن روز به بهانه اينكه همسرم جواب تماس هايم را نمي‌دهدبا پسرش تماس گرفتم و به آنجا رفتيم. مي‌خواستم وانمود كنم كه از قتل همسرم چيزي نمي‌دانم. به گفته سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ هم‌اكنون متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 324973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha