همشهری آنلاین-علی شاکری: به دنبال اتفاقات رخ داده در بازی دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال، روز شنبه (۲۴ بهمن)مدیرعامل باشگاه پیکان به دیدار رئیس فدراسیون والیبال می‌رود.

Vermiglio

مهندس شیعی، مدیرعامل پیکان در خصوص مشکلات پیش آمده در بازی چهارشنبه شب هفته گذشته (21 بهمن) به همشهری آنلاین گفت: با وجود تشریفاتی بودن این بازی، سالن غدیر شرایط طبیعی نداشت و بازیکنان ما در جوی سنگین که با پرتاب سکه و شعارهای نه چندان مناسب همراه بود، شب سختی را تجربه کردند و این در حالی بود که به جز شکستن سر چند بازیکن ما ممكن بود در صورت عدم خویشتن‌داری بازیکنانمان، وقایع تلخ‌تری هم رقم بخورد.

وی افزود: ما برای احترام به تماشاگران فهیم ارومیه‌ای، علی‌رغم تشریفاتی بودن بازی با بازیکنان اصلی خود به میدان رفتیم، در حالی که می‌توانستیم با نفرات ذخیره و جوان خود راهی این شهر شویم. انتظار ما این رفتار نبود و این در حالی است که در حوادث تلخ فینال سال پیش ما هیچ قصوری نداشتیم.

شیعی ادامه داد: چند بار داور قصد متوقف كردن بازی را داشت که با مخالفت ناظر بازی روبرو شد.

وی در مورد دلایل ملاقات با داورزنی گفت: در این دیدار درخواست من از رئیس فدراسیون والیبال ایجاد فضایي مناسب‌تر برای بازی‌های پلی‌آف است و این که مبادا خدای ناکرده برای ملی‌پوشان پرتعداد ما اتفاقات بدی بیفتد که منجر به خسارت به والیبال ملی شود. این بازیکنان و حتی بازیکنان ملی‌پوش ارومیه سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و والیبال ایران برای صعود به المپیک نیازمند آنان است و سلامتی آنان باید اولویت همه ما باشد.

گفتنی است پرتاب سکه‌ها و در یکی دو مورد پیچ‌های صندلی های سالن باعث مصدومیت دو بازیکن پیکان، سال‌افزون و ورمیگلیو شد و حتی چند بار هم باعث آزار و اذیت بازیکنان تیم میزبان شد.

والیبال

کد خبر 324910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha