شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

با مرگ مرموز مردی میانسال در پایتخت، پسر او به‌عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت شد.

دوم بهمن‌ماه مسئولان بيمارستاني در پايتخت با كلانتري125 يوسف‌آباد تماس گرفتند و خبر ازمرگ مرموز مردي ميانسال بر اثر ضرب و جرح دادند. ماجرا به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر گزارش و تحقيقات در اين باره شروع شد. قرباني مردي 65ساله بود كه پزشكي قانوني اعلام كرد بر اثراصابت ضربات جسم سخت به بدنش جان باخته و اين يعني او به قتل رسيده است.

كارآگاهان در مرحله بعد به تحقيق از اعضاي خانواده قرباني پرداخته و متوجه شدند كه زمان وقوع قتل، مرد ميانسال با پسر 28ساله‌اش در خانه تنها بوده است. پسر جوان او پس از انتقال پدر مجروحش به بيمارستان به خانواده‌اش گفته بود كه با پدرش به‌دليل اختلافات مالي درگير شده است اما بعد از آنها خواسته بود اگر كسي درباره ماجرا از آنها سؤال كرد پاسخ دهند كه پدرش در دستشويي حالش به‌هم خورده و با از دست دادن تعادلش نقش بر زمين شده است.

با اين اطلاعات دستور بازداشت پسر 28ساله به‌عنوان تنها مظنون جنايت صادر شد. او پنجشنبه گذشته حوالي يوسف آباد دستگير شد اما پس از انتقال به دادسراي جنايي در بازجويي‌ها منكر قتل پدرش شد. هرچند او خودش را بي‌گناه مي‌داند اما قاضي جنايي براي او قرار بازداشت موقت صادر كرد و متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 324213

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha