همشهری آنلاین: اسکی‌باز اتریشی عنوان نخست مسابقات جام جهانی پرش با اسکی را که در زاکوپانه لهستان برگزار شد آن خود کرد.

Kraft

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، استفان کرافت، اسکی‌باز 22 ساله اتریشی با دو پرش به طول 133 متر و کسب 307.3 امتیاز بر سکوی نخست مسابقات جام جهانی پرش با اسکی که در زاکوپانه لهستان برگزار شد، ایستاد. در این رقابت‌ها میشائیل هایبوک اتریشی دوم شد و پتر پروچ اسلوونیایی به مقام سوم بسنده کرد.

کرافت که در مقابل 22 هزار و 500 تماشاگر به عنوان اولی این مسابقات در لهستان رسید، گفت: مسابقات فوق‌العاده‌ای بود. این اولین پیروزی فصل من است و از این بابت خیلی خوشحال هستم. بودن بر روی سکوی نخست آن‌هم بالاتر از میشائیل هایبوک، حس فوق‌العاده‌ای است.

وی ادامه داد: پس از این که در چهار رقابت موفق نشده بودم بر روی سکو قرار بگیرم؛ بودن در این جایگاه برایم لذت‌بخش است.

هایبوک هم که در پرش اولش 130.5 متر و در پرش دوم خود 138 متر را به ثبت رساند، اظهار داشت: خیلی خوشحالم چرا که دو اسکی‌باز اتریشی عناوین اولی ودومی را از آن خود کردند. به نظرم این بهترین عنوان نايب قهرمانی من بوده است. دومین پرشم یکی از بهترین پرش‌هایم در این فصل بود.

در رده‌بندی کلی مسابقات جام جهانی پرش با اسکی، پتر پروچ اسلوونیایی با 1084 امتیاز پیشتاز است و نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، سورین فراود که مصدوم است، 305 امتیاز برتری دارد. کنث گنگنز هم با 725 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی کلی ایستاده است.

دور بعد مسابقات جام جهانی پرش با اسکی به میزبانی ژاپن در تاریخ‌های 30 و 31 ژانویه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 322912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha