سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران معتقد است نوسانات نرخ ارز مقطعی است و انتظار می‌رود پس از اجرای برجام نرح ارز به ثبات برسد.

Exchange

کورش پرویزیان درگفتگو با ایسنا، درباره دلایل افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر گفت: انتظار می‌رود بعد از اجرای برجام، نرخ ارز با سیاست‌هایی که در نظر گرفته می‌شود با نوسان مواجه نشود.

وی افزود:‌ برخی از نوساناتی که برای بازار ارز پیش آمده است موضعی و مقطعی است و به نظر می‌رسد که نرخ ارز به دامنه با ثباتی برسد.

پرویزیان مسائل و تنش‌های اخیر در منطقه را در بالا رفتن نرخ ارز تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم برخی عوامل که در نوسانات نرخ ارز اثرگذار بوده است پیش از این در بازار وجود داشته است مانند واسطه‌گری‌ها که نقش زیادی در این زمینه دارند.

رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: دولت نرخ ارز را در لایحه بودجه 2997 تومان در نظر گرفته است؛ به طور طبیعی همواره بین نرخ ارز در بودجه و نرخ ارز در بازار آزاد فاصله‌ای وجود داشته است اما این فاصله به قدری نخواهد بود که باعث هیجان شود و مردم به سمت خرید و فروش ارز بروند.

کد خبر 321351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha