همشهری آنلاین: کمیل روحانی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه بی‌حوا از پایان ساخت این فیلم با موضوع تنهایی زنان و مردان خبر داد.

‌bihavva

کمیل روحانی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تازه‌ترین فعالیت خود با اشاره به ساخت فیلم کوتاه بی‌حوا گفت: تصویر برداری و مراحل فنی ساخت این فیلم کوتاه به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.

وی در توضیح موضوع فیلم نیز عنوان کرد: بی حوا داستان تنهایی‌ها و پریشانی‌های مرد و زنی را به تصویر می‌کشد که هر کدام به شکلی با خیال یکدیگر زندگی کرده و می کنند و از این فراق در عذاب و رنج به سر می برند...
به گفته کارگردان این فیلم، بی حوا با توجه به موضوع و مضمونش برای شرکت در جشنواره‌های فیلم داخلی و خارجی تهیه و تولید شده است.

روحانی در معرفی بازیگران این فیلم نیز گفت: هنرمندانی چون پویان یحیی پور، مریم مسعودی، رضا گمینی و روناک سبحانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کمیل روحانی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه بی‌حوا علاوه بر کارگردانی نویسنده و خبرنگار نیز بوده است و ساخت چند مستند را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایرنا از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به؛ آریو متوقع مدیر فیلمبرداری، امیر روحانی سرمایه گذار، محمد نجاریان داریان و دلارام شمیرانی تدوین، نیما تقوی زاده صداگذاری و میکس، علی سنقری سبزواری مدیر تولید و مجید بروجردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

کد خبر 320805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha