چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری ورزشی: «رد صلاحیت ۱۷نفر از کاندیدای انتخابات مجلس در کرج توسط هیات اجرایی»؛ این خبری بود که دیروز در رسانه‌های غیرورزشی منتشر شد و به‌عنوان دستمایه‌ای برای شایعه‌پراکنی در حوزه ورزش مورد استفاده قرار گرفت.

جواد خیابانی

خبر اين بود كه در كنار تاييد صلاحيت 211تن از ثبت‌نام‌كنندگان براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه كرج، 17نفر رد شده‌اند.

ورزشي‌هايي كه اين خبر را ديدند، از آن يك گمانه‌زني درباره ردصلاحيت جواد خياباني درست كردند و اين خبر را به‌ سرعت در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي انتشار دادند. محمدتقی ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام كرده بود كه اسامي ردصلاحيت‌شدگان صرفا و به ‌صورت محرمانه به خود اين افراد ابلاغ شده است. دليل رد صلاحيت شدن جواد، اشكال در مدرك تحصيلي او عنوان شده بود. اين درحالي است كه خياباني سال‌ها در دانشكده‌ها مشغول تدريس درس رسم‌فني بوده است، شايد بدون مدرك لازم شايد هم با در دست داشتن همه مدارك مورد نياز.

وقتي با خود جواد خياباني تماس گرفتيم اكيدا اين شايعه را تكذيب كرد و به همشهري ورزشي گفت: «خير، بنده صلاحيتم تاييد شده و اخباري كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود مجازي است و صحت و سقم اين اخبار ثابت‌شدني نيست و بايد از خود انتشاردهندگان آن بپرسيد. خوشبختانه من هستم و صلاحيتم هم تاييد شده و مشكلي ندارم. رد صلاحیت را خصوصی به کاندیداها اعلام می‌کنند، صاحبان کانال‌هاي تلگرامي وقتی می‌توانند این خبر را منتشر کنند که فرماندار یا استاندار کرج باشند.» از خياباني پرسيديم حالا كه صلاحيتش به ادعاي خودش تاييد شده، براي انتخابات چه برنامه‌اي دارد كه اين پاسخ را از او شنيديم: «اگر الان برنامه‌هايم را بگويم درست نيست، چون تبليغ حساب مي‌شود و اكنون طبق قانون زمان تبليغات نيست و هرگونه تبليغي غيرقانوني محسوب مي‌شود. به زمانش برنامه‌هايم را اعلام خواهم كرد.»

کد خبر 320755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha