همشهری آنلاین: رئال مادرید به دلیل اشتباه در استفاده از یک بازیکن سه اخطاره شاید از مسابقات لیگ این کشور معروف به "کوپا دل‌ ری" حذف شود.

real madrid

به گزارش "ورزش سه"، عجیب ترین اتفاق ممکن در دور اول "کوپا دل ری" در حال رخ دادن است. رافا بنیتس در مسابقه با كاديز ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاده و در این ترکیب، نام چریشف(زننده گل اول رئال در بازی امشب)، بازیکن روس رئال نیز به چشم می خورد؛ بازیکنی که به دلیل 3 کارته بودن در زمان حضورش در ویارئال، نباید امشب برای رئال در کوپا دل ری به میدان می رفت اما اشتباه عجیب رئالی ها و ناآگاهی آنها از این مساله، احتمالا به قیمت حذف غیرمنتظره این تیم از کوپا دل ری تمام خواهد شد.

طبق قوانین فوتبال اسپانیا، در صورت شکایت کادیزی‌ها از رئال مادرید، این تیم از کوپا دل ری کنار گذاشته می‌شود. امسال مشابه این اتفاق برای اوساسونا رخ داد و این تیم به دلیل استفاده غیرمجاز از یک بازیکن در دیدار مقابل میراندا، از کوپا دل ری حذف شد.

ابتدا این مساله را کادنا کوپه به اطلاع رساند و سپس در سایر رسانه‌های اسپانیایی نیز این مساله بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

مدیر باشگاه کادیز در اين خصوص به کانال پلاس گفت که در صورت محرز شدن تخلف رئال، به احترام هوادارانشان از رئال مادرید شکایت خواهند کرد. بدین ترتیب رئال را می‌توان از همین حالا حذف شده تلقی کرد.

کد خبر 315880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha