همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در جام جهانی کوچک در گواتمالا با کسب یک پیروزی و سه شکست به مقام هفتم جهان دست یافت.

Iran Futsal Team

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در ششمین دوره مسابقه‌های جهانی فوتسال از ساعت 3 بامداد پنجشنبه (5 آذر) در سالن "دومو پولیدپورتیوو" گواتمالا به مصاف برزیل (قهرمان پنج دوره گذشته این رقابت‌ها) رفت و برابر این تیم 6 بر 0 مغلوب شد.

گفتنی است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین دیدار خود نیز با نتیجه 3 بر 1 برابر پرتغال شکست خورد و با توجه به برد 7 بر 1 این تیم برابر کاستاریکا، ملی‌پوشان كشورمان از صعود به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها بازماندند.

بانوان فوتسال ایران از ساعت 22 پنجشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا رفتند كه این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود کاستاریکا به پایان رسید.

تک گل این دیدار را نیلوفر اردلان به ثمر رساند.

تيم ايران سپس برای کسب عنوان هفتمی به مصاف تیم ژاپن رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی فوتسال بانوان ایران به پایان رسید.

سارا شیربیگی در نیمه نخست و سحر پاپی در نیمه دوم برای ایران گلزنی کردند.

داور این دیدار دو پنالتی به سود تیم ژاپن گرفت که با درخشش فرزانه توسلی، هیچ یک از ضربات پنالتی وارد دروازه ایران نشد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با سرمربیگری فروزان سلیمانی و با ترکیب نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین‌راد، نیلوفر اردلانی، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی‌پور، فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، سارا شیربیگی و فهیمه زارعی در این رقابت‌ها حاضر بود.

کد خبر 315308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha