سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تراکتور سازی و ذوب‌آهن در هفته نهم مسابقات لیگ طی یک بازی پرهیجان و دراماتیک به تساوی پرگل ۴ بر ۴ رضایت دادند.

ذوب آهن

به گزارش همشهري آنلاين، تراكتور سازي تبريز و ذوب‌آهن اصفهان در يك بازي پرگل و پر حرارت 8 بار دروازه هم‌دگير را گشودند تا سرانجام امتيازها را به تساوي تقسيم كنند.

سه‌شنبه 5 آبان، ذوب‌آهن اوج گرفته ميهمان تراكتوري بود كه بعد از يك ركود نگران كننده دوباره بلند شده بود تا خود را به عنوان يك مدعي مطرح كند.

نخستين گل اين بازي را سروش رفيعي در دقيقه 16 براي سرخ‌پوشان تبريزي به ثمر رساند تا شاگران اولويرا خود را براي يك برد جانانه آماده كنند. اين تصور شيرين را  احسان پهلوان در دقيقه 27  به هم ريخت. وي در اين دقيقه ذوب‌آهن را با گلي كه به ثمر رساند مجددا به بازي برگرداند. بازيكنان تراكتور كه نمي‌خواستند در زمين خود، اگر چه استقبال چنداني‌ هم از آنها نشده بود، بدون پيروزي زمين را ترك كنند ، بر تلاش خود افزودند و در يك بازي زيبا و پر از لحاظ دلچسب، در دقيقه 45 گل برتري خود را به ثمر رساندند تا در نيمه دوم با خيالي راحت‌تر پا به ميدان بگذارند.

تصميم آنها درست بود چرا كه با شروع نيمه دوم ورق بازي به سود آنها برگشت. بختيار رحماني دوبار در دقايق 45 و 75 و شاهين ثاقبي در دقيقه 55 گل‌هاي برتري تبريزي‌ها را به ثمر رسانده بودند.

اما ظاهرا تاريخ بار ديگر براي تراكتوري‌ها تكرار شد و آنها كه از بازي آخر خود در ليگ گذشته درس نگرفته بودند، نتوانستند از اين برد پرگل دفاع كنند.

ياران گل‌محمدي بر خلاف تصور عمومي نه تنها با اين فاصله گل مايوس و احساسي عمل نكردند بلكه به خود آمدند و كاري كردند كه در پرونده ليگ امسال به عنوان يك روز شاخص به يادگار خواهد ماند.

مرتضي تبريزي در دقيقه 81 گل دوم تيم‌اش را به ثمر رساند و پنج دقيقه بعد كاوه رضايي يك گل زيبا را خلق كرد. بازي به وقت‌هاي اضافه كشيده شده بود كه دانيال اسماعيلي‌فر در دقيقه 94 بازي را به تساوي كشاند.

تراكتور حتي فرصت نكرد از اين شوك خارج شود و ثانيه‌هايي بعد سوت پايان بازي نواخته شد تا يكي از هيجان‌انگيزترين بازي‌هاي ليگ پانزهم در هفته نهم آن رقم بخورد.

ذوب آهن با اين پيروزي 16 امتيازي شد و خود را به رده سوم جدول رساند و تراكتور سازي 14 امتيازي در رده ششم باقي ماند.

کد خبر 311766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha