شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران: قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی هم اکنون به قدری پایین است که حضور تماشاگران در این ورزشگاه رایگان می‌شود.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از بزرگترین استادیوم های منطقه در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با صحبت هایی که با مسئولان شرکت تجهیز و همچنین مدیریت مجموعه انجام شده قرار است تا اسفند امسال نسبت به صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه و همچنین بهسازی نقاطی که دچار فرسایش شده اقدام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در بازیهایی که زیر نظر ای اف سی انجام می شود ما نمی توانیم در طبقه دوم ورزشگاه از وجود تماشاگران بهره ببریم و این موضوع باعث لطمه خوردن تیم های ما می شود امیدوارم با صندلی گذاری در طبقه دوم ورزشگاه علاوه بر زیبا تر شدن محیط این ورزشگاه بتوانیم خدمات بهتری نیز به تماشاگران ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: هر چند صندلی دار شدن طبقه دوم باعث می شود تعداد تماشاگران ما کم شود اما می توانیم با ارائه خدمات بهتر به تماشاگران آنها را در جریان بازیها راضی‌تر نگه داریم.

وی در پایان درباره احتمال افزایش قیمت بلیت ورزشگاه نیز گفت : سال گذشته بلیت ها 13 هزار تومان بود اما بر خلاف سایر قسمت هایی که با ایجاد تورم قیمت ها بالاتر می رود ما برعکس عمل کردیم و قیمت بلیت ها را کاهش دادیم و اکنون قیمت بلیت ورزشگاه 8 هزار تومان است که این نرخ واقعاً بسیار کم است و به نوعی حضور در ورزشگاه رایگان می‌شود

کد خبر 309292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha