شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

استقبال خیره‌کننده مخاطبان از بازپخش سریال «فرار از زندانPrison Break» در برخی شبکه‌های کابلی ازجمله نتفلیکس، مدیران استودیو فاکس را به صرافت تولید فصلی تازه از این مجموعه محبوب انداخته است.

فیلم

به گزارش همشهري، پس از قطعي‌شدن توليد و پخش سريال‌هايي چون «پرونده‌هاي ايكس» و «24»، حالا نوبت يكي از پرمخاطب‌ترين پروژه‌هاي يك دهه اخير رسيده كه فصل تازه آن در 10قسمت توليد مي‌شود و تا 2سال ديگر روي آنتن مي‌رود. فرار از زندان نخستين‌بار در 2005به نمايش درآمد و خيلي زود به سريالي محبوب تبديل شد.

گرچه مايكل اسكافيلد به‌عنوان مغز متفكر ماجراها و دوست‌داشتني‌ترين شخصيت سريال در قسمت پاياني به شكلي عجيب كشته شد و ديگر قهرمانان همراه همسر و فرزند مايكل سر قبر او رفتند، در فصل جديد مايكل دوباره بازمي‌گردد و دوستانش را براي خلق يك ماجراي شگفت‌انگيز ديگر گرد هم مي‌آورد. ونت‌ورث ميلر و دومينك پرسل بازيگران نقش‌هاي مايكل و لينكلن باروز قرار است در فرار از زندان بازي كنند و انتظار مي‌رود ديگر بازيگران نقش‌هاي اصلي هم به آنها بپيوندند. مديران استوديو فاكس شبكه تازه‌تاسيس نتفليكس را براي پخش فصل جديد فرار از زندان درنظر گرفته‌اند و مي‌خواهند از بازپخش فصل‌هاي قبلي سريال براي جلب توجه مخاطبان تازه به بهترين شكل بهره ببرند.

فيلمنامه را پال شيورينگ مي‌نويسد كه خالق اصلي فرار از زندان است و ماجرا چند سال پس از پايان فصل پيشين آغاز مي‌شود. قرار است داستان سرشار از جزئيات باورپذير و تكان‌دهنده باشد و شخصيت‌هاي عجيب و غريب اين بار به بهانه‌اي شگفت‌انگيز كنار هم جمع شوند. پروژه فرار از زندان اوايل سال‌جاري ميلادي مقابل دوربين مي‌رود و شايد براي پخش در اواخر 2016آماده شود. فصل‌هاي اول و دوم فرار از زندان هر كدام در 22قسمت روي آنتن رفتند و ميانگين بيش از 9ميليون بيننده را به نام خود ثبت كردند. فصل سوم در 13قسمت روايت شد و بيش از 8ميليون بيننده داشت. فصل چهارم و پاياني هم در 24قسمت به نمايش درآمد و ميانگين تعداد تماشاگرانش حدود 7ميليون نفر بود. يكي از ويژگي‌هاي اين سريال موسيقي متن آن است كه هنوز هم طرفدار دارد و كار رامين جوادي است.

کد خبر 303412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha