شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک اعلام کرد فیلم «حقیقت» که به داستان زندگی شغلی و کناره‌گیری دان راتر روزنامه نگار و مجری اخبار شبکه CBS می پردازد، برای ۱۶ اکتبر آماده نمایش می شود.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فیلم رابرت رد فورد و کیت بلانشت در نقش دان راتر وماری ماپس بازی می‌کنند که قربانی یک جریان خبری مشکوک شده که منجر به کناره گیری آنها می شود. 

در این فیلم که فیلمنامه آن بر اساس کتاب «حقیقت و وظیفه» ماری ماپس نوشته شده، رابرت رد فورد در نقش دان راتر و کیت بلانشت در نقش ماری ماپس، تهیه کننده برنامه های او ظاهر می شوند و تافر گراس، الیزابت ماس و دنیس کواد نیز در کنار  آنها به ایفای نقش می پردازند.

«حقیقت» اولین فیلم جیمز واندربیلت در مقام کارگردانی است. او پیش از این نگارش فیلمنامه های مختلفی از جمله «اسپایدر من ۱ و ۲» و «زودیاک» را بر عهده داشته است.

فیلم «حقیقت»

جریان کناره گیری راتر زمانی شکل گرفت که در سال ۲۰۰۴  اعلام کرد با جرج دبلیو بوش در طول خدمتش در نیروی هوایی گارد ملی در زمان جنگ ویتنام، رفتار خاصی می شده و از خدمات ویژه ای بهره می برده است. بعد از این خبر که گفته می شد حقیقت ندارد، ماری ماپس تهیه کننده برنامه اخراج شد و راتر هم در سال ۲۰۰۶ بعد از ۴۳ سال از اجرا برنامه برای همیشه کناره‌گیری کرد.  

این فیلم در ابتدا در نیویورک و لس آنجلس نمایش داده می شود و بعد از آن روانه بازار جهانی خواهد شد.

کد خبر 302748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha