همشهری آنلاین: آتیلا پسیانی مهر ماه امسال نمایش «باغ آلبالو» را در تالار «چهارسو» تئاتر شهر به صحنه می‌برد.

نمایش

به گزارش ایسنا، این نمایش سال گذشته در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و قرار است از 22 مهر ماه امسال به صحنه برود.

«باغ آلبالو» یکی از مشهورترین آثار انتوان چخوف نمایش‌نامه‌نوس نامدار روسی است که با دراماتورژی محمد چرم‌شیر و به عنوان کاری از گروه تئاتر «بازی» اجرا خواهد شد.

این نمایش در جشنواره تئاتر فجر با بازی بهاره رهنما، سحر دولتشاهی، رامین ناصرنصیر‌، فاطمه نقوی، نگار عابدی‌، سروناز نانکلی، ستاره پسیانی‌، خسرو پسیانی‌، مهدی صدر،‌ روح‌ الله حق‌گوی لسان‌، نوید جهان‌زاده‌ و آتیلا پسیانی اجرا شد و پسیانی امیدوار است که در اجرای عمومی هم همان بازیگران بتوانند حضور داشته باشند.

این بازیگر تئاتر همچنین بزودی با نمایش «کالیگولا» روی صحنه می‌رود و در کنار بازیگران دیگری مانند صابر ابر، سعید چنگیزیان و ... به ایفای نقش بپردازد.

این نمایش که یکی از آثار مشهور آلبر کامو است، از نیمه دوم مرداد ماه با کارگردانی همایون غنی‌زاده در سالن تازه تاسیس «هما» اجرا می‌شود.

همایون غنی‌زاده پیش از این هم این نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود و امسال بار دیگر آن را در سالن خصوصی گروه تئاتر «مونگو» به نام سالن «هما» به صحنه خواهد برد.

کد خبر 302738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha