همشهری آنلاین: مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت که از طرف وزارت بهداشت برای بررسی موضوع فوت پزشک اردبیلی عازم این شهر شده بود، نتایج بررسی‌های تیم بازرسی وزارت بهداشت درخصوص این حادثه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدسجاد رضوی در خصوص فوت دکتر اصغر پیرزاده، متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان در اردبیل، اظهار داشت: در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، بررسی‌ها از سوی مقامات قضایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه فردی که دکتر پیرزاده را به قتل رسانده‌ است، جوان حدود 22 ساله و دانشجوی رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: بررسی‌های صورت گرفته از طریق دانشگاه علوم پزشکی‌، کلینیک‌ها و تمام مراکزی که مرحوم دکتر پیرزاده با آنها همکاری داشت، نشان داد که نه خود قاتل و نه هیچ یک از بستگان این فرد، بیمار این پزشک نبوده و موضوع این حادثه به هیچ عنوان به دلیل مسائل پزشکی و درمانی نبوده است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با بیان اینکه محل حادثه نیز در منزلی شخصی اتفاق افتاده است، گفت: پس از تماس تلفنی با 115 در مورد این حادثه بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شود و وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

رضوی با بیان اینکه مرحوم دکتر اصغر پیرزاده تنها پزشک فوق تخصص خون و سرطان اردبیل و از پزشکان خوشنام این شهر بوده است، گفت: او رابطه بسیار خوبی با بیماران خود داشته است و یکی از بستگان نزدیک این پزشک نیز از نیروهای خدوم دانشگاه است و در ایجاد و راه‌اندازی بخش خون این استان نقش فعال و تاثیرگذاری داشته‌اند.

کد خبر 302013

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha