همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان دور از انتظار نیست.

آسمان ابری

به گزارش ایرنا، بر اساس نظر سازمان هواشناسي در ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر یکشنبه (14 تير)رگبار پراکنده باران و در ردوشنبه علاوه بر این منطقه در ارتفاعات زاگرس شمالی نیز رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و در نواحی شرق و جنوب شرق بویژه در منطقه زابل و جنوب غرب طی سه روز آینده شاهد وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

همچنین در جنوب استان سمنان طی  یکشنبه به خصوص در ساعات بعدازظهر و شب به سبب وزش باد شدید تولید گرد و خاک، پیش‌بینی می‌شود و استان‌های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران نیز در این مدت غبارآلود خواهد بود.

احد وظيفه،مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای هوای تهران، گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران یکشنبهبه 29 تا 39 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف خواهد بود.
به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران دوشنبه هفته جاری به 29 تا 40 درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان تهران نیز در این روز صاف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 300015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha