ادامه بازجویی‌ها از ۲ مرد جوان که متهمند با انگیزه تصاحب اموال مردی ثروتمند او و پسر ۱۴ساله‌اش را به قتل رسانده‌اند، به برملا شدن پشت پرده این جنایت و کشف اجساد قربانیان منجر شد.

سال گذشته ماموران پليس تهران در جريان ناپديد شدن پدر و پسري قرار گرفتند. مرد 58ساله به نام محسن همراه با پسر 14ساله‌اش به نام پاشا به طرز مرموزي ناپديد شده بودند و هيچ‌كس از سرنوشت‌شان اطلاعي نداشت. چند روز از اين ماجرا مي‌گذشت كه كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد يكي از دوستان محسن به نام محمدرضا توانسته با استفاده از مبايعه‌نامه جعلي، خانه و برخي اموال او را تصاحب كند. به اين ترتيب اين جوان دستگير شد اما گفت اطلاعي از سرنوشت دوستش ندارد.

تحقيقات از او 120روز به طول انجاميد تا اينكه سرانجام او اعتراف كرد كه با همدستي پسرخاله‌اش به نام علي‌، محسن و پسرش را به قتل رسانده است. او گفت من نقشه تصاحب اموال محسن را كشيدم اما علي آنها را به قتل رساند. به‌دنبال اعترافات اين مرد، پسر‌خاله او نيز دستگير شد اما گفت محمدرضا قاتل است و او فقط در ارتكاب جنايت به وي كمك كرده است.

در چنين شرايطي تحقيقات از متهمان ادامه يافت تا اينكه چند روز قبل بالاخره علي در اعترافاتي هولناك ارتكاب 2 قتل را به گردن گرفت. او گفت: با همدستي محمدرضا، محسن را به نزديكي دماوند كشانديم و من او را كشتم و جنازه‌اش را به آتش كشيدم. يك روز بعد هم محمدرضا پسر محسن را آورد و او را هم من به قتل رساندم و جسدش را بعد از آتش‌زدن در كنار جسد پدرش دفن كردم. محمدرضا گفته بود در ازاي اين كار به من 200ميليون تومان مي‌دهد اما چيزي گيرم نيامد و دستگير شدم. او همه اموال محسن را با جعل سند به نام خودش كرد. در ادامه مأموران با جست‌وجو در محل وقوع جنايت اجساد هر دو قرباني را كشف كردند و تحقيقات در اين‌باره از سوي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي ادامه دارد.

کد خبر 297976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha