همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه بین‌المللی تعطیلات و سفر با حضور سازمان، دستگاهها، نهادها و شرکت های مختلف گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین شرکتهای گردشگری ، تفریحی و خدماتی از ۲۰ تا ۲۲ خرداد در سالن حجاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی تعطیلات و سفر؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در انواع گروههای کالایی وخدماتی گردشگری، خدمات گردشگری الکترونیکی- شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- اکوتوریسم- بانکها- بیمه ها- سازمان های سیاحتی و گردشگری- اتحادیه ها و انجمن ها- هتل ها و دهکده های توریستی- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها- سازمان ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی را به نمایش می گذارند. در این نمایشگاه بزرگ همچنین برخی از سازمانها و انجمنهای گردشگری، تورگردانان، آژانسهای مسافرتی، هتلها، شرکتهای حمل و نقل ریلی، رسانهها، دفاتر رزرواسیون و شرکتهای تجاری و گردشگری نیز حضور دارند.
علی محتشم امیری رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تعطیلات و سفرگفت: در این نمایشگاه دفاتر مختلف مسافرتی، تورهای مسافرتی نوروزی ارزان قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف 10 تا 15 درصد به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد. وی افزود: اولین نمایشگاه بین المللی تعطیلات و سفر با همکاری و مشارکت ارگان ها و نهادهای مرتبط از جمله سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد. محتشم امیری اضافه کرد:

آشنایی و معرفی توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت های حوزه گردشگری کشور، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کشور،گسترش ایرانگردی، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور، فراهم کردن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود، آشنائی مردم با نقاط گردشگری و تفریحی و تارخی کشور و توجه به آثار تاریخی کشور برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تعطیلات و سفرگفت: قرار است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برنامه هایی مختلفی از جمله پخت غذاهای سنتی مناطق ایرانی ، معرفی صنایع دستی و مرکز دیدنی استان ها و همچنین بازی های محلی اقوام مختلف کشور نیز به اجرا گذاشته شود.

کد خبر 295105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha