چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت انتخاب رشته دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ تا پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش فارس، دكتر حسین توکلی با اعلام اين خبر گفت: از تعداد 164 هزار و 587 داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره دکترا (PHD) نیمه‌متمرکز سال 94 تعداد 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد از ساعت 18 روز دوشنبه 31 فروردین 94 به سایت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه آن و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان با رعایت تمامی ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط اقدام و کد رشته‌محل‌های انتخابی را تا پایان روز پنجشنبه 3 اردیبهشت 94 در فرم انتخاب رشته اینترنتی به ترتیب اولویت علاقه ثبت کنند.

توکلی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح دوم اردیبهشت از تعداد 56 هزار و 704 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 11 هزار و 900 داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: تمامی مجازین به انتخاب رشته که تا کنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده در این خصوص اقدام کنند.

کد خبر 293022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha