همشهری آنلاین: علت کشته شدن راننده ۲۰ ساله پورشه ۲۰۱۵ و راننده جوان BMW مدل ۲۰۱۰ از سوی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو و نبستن کمربند ایمنی عنوان شد

پورشه ۲۰۱۵ و BMW گران قیمت هم جان رانندگان را نجات نداد

به گزارش خبرگزاري فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در مورد آخرین جزئیات دو حادثه رانندگی مرگبار تهران اظهار داشت: در 00:35 دقیقه بامداد امروز یک خودرو BMV مدل 2010 به سرنشینی 4 نفر در شرق به غرب همت محدوده پل یادگار امام با گاردریل وسط و سپس بدنه پل برخورد کرده که بعد از چرخش با یک خودروی پژو پرشیا نیز برخورد می‌کند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از این برخورد، خودروی BMV واژگون شده و یک سرنشین این خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی پرتاب شده و از دهنه پل به کندروی یادگار امام سقوط می‌کند که به دنبال این حادثه دو نفر در محل فوت کرده و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل می‌شوند.

این مقام ارشد راهور فاتب علت این حادثه را بی‌احتیاطی به دنبال عدم توجه به جلو از طرف راننده BMV ذکر کرد و گفت: کارشناسان هم اکنون در حال بررسی علت عدم توجه به جلو هستند.

وی نبستن کمربند ایمنی توسط راننده، سرنشین جلو و دو سرنشین عقب را از جمله عوامل دیگر حادثه‌ساز این تصادف عنوان کرد و افزود: جوانان هنگامی که با هم در داخل یک اتومبیل هستند نباید شوخی‌های بی‌مورد انجام دهند و دقت داشته باشند که حواس راننده نباید پرت شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سن سرنشینان این خودروی BMV را 25 تا 30 سال ذکر کرد.

سرهنگ عابدی به حادثه رانندگی دیگر که در ساعت 5 صبح در شمال به جنوب شریعتی پایین‌تر از خیابان میرزاپور به وقوع پیوست اشاره داشت و تصریح کرد: متأسفانه سواری پورشه مدل 2015 که در این مسیر تردد داشت با جداول کنار خیابان شریعتی و در ادامه درخت برخورد می‌کند که از ناحیه جلو آسیب می‌بیند.

این مقام ارشد راهور ادامه داد: راننده، دختر جوان 20 ساله‌ای بود که متأسفانه در محل فوت می‌کند و سرنشین این خودرو که یک آقای 21 ساله بود به بیمارستان منتقل شده است.

وی علت این حادثه رانندگی را بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی ذکر کرد.

کد خبر 292736

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha