دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده «شمعدونی» در آستانه‌ی پخش این سریال از تلویزیون با بیان این مطلب که زمان خوبی برای پخش این مجموعه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: موقع پخش «شمعدونی» رسیده بود.

سریال شمعدونی

به گزارش ايسنا؛ محسن چگینی تهیه‌کننده «شمعدونی» و مجموعه‌های دیگری همچون «مسافران»، «دزد و پلیس»، «چهارخونه»، «ساختمان پزشکان»، «پژمان» و «شب‌های برره»  در پاسخ به این پرسش که آیا «شمعدونی» انتظار مخاطبان را برآورده می‌کند؟ گفت: با تجربه‌ای که در این سال‌ها به دست آوردیم و همچنین کارهای فنی که بر روی این سریال انجام دادیم، پیش‌بینی‌مان این است که این سریال دیده خواهد شد، اما در نهایت این مخاطب است که باید قضاوت کند.

او با اشاره به این مطلب که اصولا سریال‌های تلویزیونی بر اساس نوبتی که تلویزیون تعیین می‌کند به پخش می‌رسند، مجموعه‌ی «شمعدونی» را هم مشمول این رویه دانست و گفت: «شمعدونی» نیز موقع پخشش بود.

چگینی با اشاره به اینکه «شمعدونی» قرار بود پیش از این در زمان‌های دیگری پخش شود اما این اتفاق نیفتاد، گفت: پیش از این ما خودمان نخواستیم این مجموعه پخش شود و پس از آن هم به دنبال زمان پخش بودیم که به 22 فروردین ماه موکول شد اما در این زمان نیز با سریال آقای مدیری که از ششم فروردین‌ ماه پخش خود را آغاز کرده بود تداخل داشت. در نهایت سریال «شمعدونی» از پنجم اردیبهشت ماه - روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد که زمان خوبی برای پخش است.

این تهیه‌کننده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا سریال «شمعدونی» انتظار مخاطب تلویزیون را که پیش از این تحت تاثیر سریال «در حاشیه» مهران مدیری بوده است برآورده می‌کند؟ گفت: مجموعه‌ی مهران مدیری فاز اول پخش خود را در 27 قسمت به پایان رساند و از همان روزی هم که قرار بود پخش شود همین سیاست را دنبال می‌کرد. سریال‌ها به نوبت به پخش می‌رسند و سریال‌ «شمعدونی» نیز موقع پخشش بود.

این تهیه‌کننده در پایان گفت‌وگوی خود زمان پخش سریال «شمعدونی» را هر شب ساعت 21 و 15 دقیقه عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی قرار است از پنجم اردیبهشت‌ ماه هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن برود و جایگزین سریال «در حاشیه» خواهد شد.

فیلمنامه سریال «شمعدونی» را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند و داستان آن درباره دو خانواده است که هر بار با برخی مشکلات و مسائل اجتماعی و شهری درگیر می‌شوند.

صحت که پیش از این در سریال‌های «ساختمان پزشکان» و «پژمان» به بهانه قشر خاصی از جامعه مانند پزشکان و فوتبالیست‌ها، داستان‌هایی درباره انسان‌ها و روابطشان طرح کرده بود، این بار در سریال «شمعدونی» یک داستان خانوادگی را روایت می‌کند.

فیلمنامه سریال‌های «ساختمان پزشکان» و «پژمان» به قلم پیمان و مهراب قاسم‌خانی نوشته شده بود، اما در سریال «شمعدونی» پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور با صحت همکاری می‌کند و مهراب قاسم‌خانی هم طراح صحنه کار است.

کد خبر 292647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha