سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ثبت‌نام و خرید بن کارت دانشجویی از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه ادامه دارد.

به گزارش مهر، سایت bon.tibf.ir ثبت‌نام آزمایشی خرید بن کارت دانشجویی نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران را آغاز کرده و ثبت‌نام و خرید این بن کارت‌های دانشجویی از ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۴ آغاز و تا یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد.

زمان توزیع بن كارت نمایشگاه کتاب تهران ۶ اردیبهشت ماه تا پایان برگزاری نمایشگاه است و هر دانشجو يا طلبه با ارائه کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه قادر به دريافت بن كارت است.​

متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌بایست صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت‌نام انتخاب نموده‌اند مراجعه كنند.

اعتبار موجود در کارت‌ها ۸۰۰ هزار ریال است که ۴۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.

اين یارانه صرفاً برای خرید کتاب از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و کارت‌های ویژه خرید فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

کد خبر 292195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha