همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک در حضور بیش از هفتاد هزار افغانی در ورزشگاه آزادی به پیروزی پر گل دست یافت.

امید ایران افغانستان

به گزارش همشهري آنلاين، پيروزي اميد ايران مقابل تيم اميد افغانستان كاملا قابل پيش‌بيني بود و حتي برد 6 بر صفر مقابل اين حريف نيز تعجب‌برانگيز نبود اما در روزهاي بي‌رونقي ورزشگاه آزاد حضور بيش از 70 هزار هوادار تيم ملي اميد افغانستان كه براي تشويق تيم كشورشان آمده بودند صحنه‌اي كم‌ياب در مسابقات فوتبال در ايران رقم زد.

اين براي نخستين بار بود كه در يك بازي فوتبال ملي در ايران تعداد هواداران تيم كشورمان نه تنها كمتر از هوادارن تيم حريف بلكه عملا غير قابل مقايسه با آن بود.

تيم ملي اميد ايران در اين بازي با گل سردار آزمون  در دقیقه 11 از حريف جلو افتاد. سپس در يك بازي كاملا يك‌طرفه دیگر گل‌های ایران را محمد مرادمند 24، میلاد کمندانی 28 و علیرضا جهانبخش هم از روی یک ضربه آزاد در دقیقه 38 در نیمه اول به ثمر رساندند.

در نیمه دوم هم امیدهای کشورمان بازی برتری را از خود به نمایش گذاشتند و دو گل دیگر در دقایق 61 توسط روزبه چشمی و 74 سردار آزمون به ثمر رساندند.

تيم ملي اميد ايران پيش‌تر تيم‌هاي نپال و فلسطين را پشت سر گذاشته بود. در دیگر دیدار برگزار شده عربستان موفق شد با 6 گل نپال را شكست دهد.

کد خبر 290757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha