همشهری آنلاین: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، از هموطنان درخواست کرد شکایت‌های خود از نحوه خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف را گزارش دهند.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: گروه‌های بازرسی به منظور نظارت جامع بر نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروز و کسب نظرات آنها در راستای ارزیابی و ارتقای امکانات و خدمات گردشگری به 31 استان کشور اعزام شده‌اند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات از گردشگران نوروزی درخواست می‌کند هرگونه نقصان در خدمات گردشگری را به واحدهای رسیدگی به شکایات مستقر در ستادهای اجرایی خدمات سفر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر یک از استان‌ها اطلاع دهند.

همچنین سامانه 09629 نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مسافران و گردشگران از خدمات گردشگری شامل مراکز اقامتی، تورهای مسافرتی، مجتمع‌های بین راهی و پذیرایی است.

علاوه بر انتقال شکایات خدمات گردشگری، مسافران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به مراکز ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها که در محل های پرتردد استقرار یافته اند نیاز به اسکان، اطلاعات، امور بهداشتی و ایمنی خود در سفرهای نوروزی را تامین کنند.

هم اکنون علاوه بر سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات 09629، شماره‌های ارتباط با مردمی: 134 آخرین وضعیت آب و هوایی، 112 امداد و نجات جاده‌ای، 115 اورژانس، 141 اطلاع‌رسانی راه‌های کشور، 124 اعلام شکایات از گرانفروشی و نیز 1540 وضعیت محیط زیست در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی قرار دارند.

کد خبر 290518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha