پورتال جامع گردشگری، تفریح، سرگرمی و اوقات فراغت شهر تهران با عنوان «بزنیم بیرون» با حمایت شهرداری تهران و در آستانه سفرهای نوروزی شهروندان آغاز به‌کار کرد.

 اين پايگاه اطلاع‌رساني در 10دسته‌بندي فعاليت خواهد كرد، ضمن اينكه تاكنون نسبت به معرفي 7000نقطه در تهران اقدام كرده است. پورتال «بزنيم بيرون» كه نسخه آزمايشي خود را با حمايت شهرداري تهران راه‌اندازي كرده، در بيش از 136موضوع اقدام به شناسايي و معرفي نقاط فعال در سطح پايتخت كرده است.

در اين پورتال داده‌هاي كاملي از قبيل معرفي مكان، اطلاعات تماس، محل قرار‌گيري و جانمايي روي نقشه، نحوه دسترسي به مكان مورد نظر با تاكسي، مترو، اتوبوس و خودروي شخصي، ويژگي‌ها و مشخصات، امكانات، نحوه و محدوديت‌هاي استفاده، پيشنهاد‌هاي ويژه، تاريخچه، سيماي عمومي، زمان مناسب بازديد، سئانس‌ها، نقاط مثبت و منفي، گالري تصاوير، گالري صوت و فيلم و... در قالبي زيبا و نوين به مخاطبان عرضه مي‌شود.

پورتال جامع گردشگري بزنيم بيرون هم‌اكنون در تارنماي www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار داشته و به‌زودي با ارائه خدمات متنوعي در قالب اپليكيشن‌هاي موبايل، اطلاع‌رساني پيرامون تورهاي گردشگري پايتخت، خدمات تهران‌كارت و... فعاليت خود را به‌صورت گسترده و رسمي دنبال خواهد كرد.

کد خبر 288673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha