همشهری آنلاین: همزمان با سالگرد حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران امروز در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه حضور یافت و ایراد سخنرانی نمود.

آیت الله موحدی کرمانی

آیت‌الله موحدی کرمانی ضمن تبریک سالروز حرکت توفنده مردم در نهم دی ماه سال 88 گفت: خوشحال هستم که در چنین روز بزرگی در جمع سربازان ولایت و مدافعان از حریم دین حاضر هستم.

وی با اشاره به روزهای تلخ قبل از نهم دی ماه سال 88 گفت: یکی از نکات مهم به یاد داشتن این روزها و غافل نشدن از آنهاست. نهم دی ماه از ایام‌الله است. خداوند به موسی می‌گوید پیوسته ایام الهی را به مردم یاد آوری کن.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: روزهایی وجود دارد که قرآن آن‌ها را ایام‌الله می‌داند، روزهایی که غافلان را بیدار می‌کند.در تاریخ اسلام و ادیان از این ایام‌الله فراوان داریم.

وی به روز خلقت آدم و ماجرای فریب شیطان که باعث اخراج او از بهشت شد اشاره کرد و افزود: شیطان آدم را فریب داد و به او گفت که از این میوه بخور که فرشته بشوی یا عمر جاویدان پیدا کنی و این اولین فتنه تاریخ بود.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: امام فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است فریبش را نخورید.

وی افزود: هیئت ایرانی در مذاکرات هسته ای هم هرگامی که برمی‌دارد باید حواسش باشد که دشمن بدخواه است و نباید فریب بخورد.

ایشان با اشاره به خطر بزرگ فتنه اظهار داشت: فتنه قدرت زیادی دارد و می‌تواند خیلی ها را فریب دهد. باید حواسمان را جمع کنیم و خودمان را در مقابل فتنه بیمه کنیم.

امام جمعه موقت تهران به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: راه بیمه شدن در مقابل فتنه بصیرت و آگاهی است. کسانی که در سال 88 گول خوردند به دلیل نداشتن بصیرت، آگاهی و شناخت بود. گیج شدند و نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی به روش‌های فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: یکی از روش های اصحاب فتنه این است که در سخنانشان حق و باطل را می آمیزند 90 درصد حرف هایشان خوب است ولی10 درصد بقیه باطل است و این باطل را در بین حرف های خوب جای می دهند. راه نفوذ اصحاب فتنه این است که انسان های ضعیف و کم بضاعت علمی را جمع می کنند و حرف های باطل خود را بین حرف های خوب به آن ها می خورانند.

وی ادامه داد: فتنه گران به مردم، به کشور و به ولایت خیانت کردند و کام شیرین مردم را که با حضور گسترده در انتخابات شرکت کرده بودند تلخ کردند. به آن ها گفته شد که اگر شما مدعی تخلف هستید راه دارد، راهش این است که هر صندوقی که می خواهید باز کنیم و بازشماری نماییم. ولی آن ها به قانون، سخن رهبر و مردم پشت کردند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: فتنه گران به خیابان ریختند و به عزاداری امام حسین(ع) اهانت کردند زشت ترین و بدترین سرنوشت به سراغ آن ها آمد کسانی که بعضا سوابق خوبی هم داشتند. ما هم اگر وفادار به اسلام باشیم پیروز و عاقبت به خیر خواهیم شد. دولت هم اگر به اسلام و ولایت فقیه وفادار باشد موفق خواهد شد و اگر وفادار نباشد سیلی خواهد خورد.

کد خبر 282608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha