همشهری آنلاین: عملیات جستجو برای هواپیمای مسافربری شرکت ایر آسیا که از صفحه رادار محو شد با تاریک شدن هوا متوقف شده و قرار است از بامداد دوشنبه از سر گرفته شود. در همین خبرهایی هم مطرح شده که این هواپیما احتمالا در جزیره بلیتونگ فرود اضطراری کرده است.

flight

وزارت راه اندونزی هم از تعلیق جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده ی مالزی در طول شب خبر داد.  به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت راه اندونزی اعلام کرد: به دلیل تاریکی هوا و کمی دید جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده متوقف شد.

وزارت حمل و نقل اندونزی همچنين در حال بررسی خبرهایی است که حاکی است هواپیمای خطوط هوایی ایرآسیا احتمالا در جزیره بلیتونگ در دریای جاوه فرود اضطراری کرده است.

به گزارش يورونيوز این هواپیما که متعلق به یک شرکت مالزیایی است، قرار بود در ساعت هشت و نیم بامداد به وقت محلی وارد فرودگاه سنگاپور شود.

156 تن از سرنشینان این هواپیما از اندونزی، سه نفر کره ای، یک مالزیایی، یک سنگاپوری و کمک خلبان آن هم فرانسوی بوده است.

نامزد یکی از مسافران این هواپیما، با بیان این که خانواده نامزدش به تعطیلات رفته بودند، می‌گوید: "قرار بود این آخرین مسافرت آنها قبل از ازدواج ما باشد.این آخرین مسافرت او با خانواده‌اش بود."

بنابر گزارش‌ها، این هواپیمایA320-200 که حامل 155 مسافر و هفت خدمه بوده در فاصله بندر تانجونگ پاندان و پونتیاناک در دریای جاوا ناپدید شده است.

خلبان این هواپیما دقایقی قبل از ناپدید شدن آن، خواهان تغییر مسیر به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی شده بود.

کد خبر 282361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha