جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از انتخاب فیلم و سریال‌های ایران و جهان برای پخش هر روزه از شبکه نمایش خبر داد.

namayesh

به گزارش فارس؛ محمد حسام پور، در رویکرد جدید شبکه نمایش به عنوان شبکه فیلم و سریال گفت: مخاطبین شبکه می‌توانند روزانه 4 فیلم سینمایی و 4 سریال از شبکه نمایش به تماشا بنشینند.

وی در مورد برنامه ها و اقدامات جدید این شبکه اظهار كرد: در کنداکتور جدید شبکه نمایش باکس پخش از 8 ساعت به 12 ساعت افزایش  پیدا کرد و هر باکس سریال و فیلم یکبار در روز تکرار می شود.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال مخاطبان از باکس سینما کلاسیک  که با نقدهای مسعود فراستی از اول تیرماه ۱۳۹۳پخش آن شروع شده بود  مانند گذشته هر شب ساعت 1 بامداد ادامه دارد و تکرار آن روز بعد ساعت 14 خواهد بود. حسام پور در مورد باکس های شبکه نمایش اینگونه توضیح داد:  باکس ساعت 23 همانند گذشته به پخش فیلم های جذاب و جدید اختصاص دارد و تکرار آن ساعت 7 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 22 به باکس پخش سریال ایسان که از شبکه تماشا پخش می شد اختصاص دارد و تکرار آن روز بعد و ساعت 10 صبح خواهد بود.

باکس ساعت 20 به پخش فیلم های سینمایی خانوادگی اختصاص یافته که تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح است. وی ادامه داد: ساعت 19 به پخش سریال خانواده  کرانخورد اختصاص داشته که تکرار آن ساعت 9 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 17 باکس تله فیلم به روی آنتن می رود که تکرار آن ساعت 5 صبح روز بعد خواهد بود. ساعت 15 سریال «پنج روز» و ساعت 13 باکس سریال روزگار جوانی  پخش می شود که تکرار این برنامه ها به ترتیب ساعات 4 و  3 صبح  روز بعد خواهد بود. روز چهارشنبه بیست وششم آذر ۱۳۹۳ ، پخش برنامه‌های شبکه تماشا متوقف شد و شبکه تماشا با شبکه نمایش ادغام شد و از این  پس، ادامه برنامه های این شبکه از طریق شبکه نمایش دنبال می شود.

کد خبر 282057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha