سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

با پیدا شدن جسد سومین قربانی سارق مسلح خوزستان، پرونده قتل‌های این تبهکار خطرناک کامل شد.

متهم

از اوايل امسال كارآگاهان پليس آگاهي خوزستان در جريان سرقت مسلحانه 5خودروي سواري و يك كاميون حامل 30دستگاه كولرگازي قرار گرفتند و در بررسي‌ها متوجه شدند كه تمامي سرقت‌ها از سوي يك باند صورت گرفته است. اعضاي اين باند 2مرد جوان بودند كه علاوه بر سرقت خودروها به 2ميدان ميوه و تره‌بار نيز حمله كرده و با تهديد اسلحه دست به سرقت پول‌هاي نقد زده بودند.

حتي در يكي از سرقت‌ها آنها به مالباخته كه قصد مقاومت در برابرشان را داشت شليك و او را مجروح كرده بودند. درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري دزدان ادامه داشت مرد ميانسالي در شهرستان باوي با شليك گلوله به قتل رسيد. گلوله‌اي كه باعث مرگ مرد ميانسال شد، از همان سلاحي شليك شده بود كه در جريان سرقت از ميدان ميوه و تره‌بار، در اختيار دزدان مسلح بود. اين يعني قاتلان مرد ميانسال احتمالا همان سارقان مسلح تحت تعقيب هستند. مأموران در ادامه تحقيقات توانستند قاتل مرد ميانسال را دستگير كنند. اين مرد پس از انتقال به اداره آگاهي به 8سرقت مسلحانه و قتل مرد ميانسال در شهرستان باوي اعتراف كرد اما در ادامه تحقيقات مشخص شد كه او 2جنايت ديگر نيز رقم زده است.

متهم درباره جنايت‌هايش گفت: مدتي قبل در يك مراسم عروسي با مردي درگير شدم. همين درگيري باعث اختلاف بين ما شد و آن مرد و دوستانش براي ترساندن من به مقابل خانه‌ام آمدند و در و ديوار خانه را به گلوله بستند. من هم براي انتقام به سراغ عموي آن مرد در شهرستان باوي رفتم و او را با شليك گلوله به قتل رساندم. مرد خطرناك درباره دومين جنايتش گفت: مدتي پيش يكي از دوستانم نزد من آمد و گفت كه مردي برايش مزاحمت ايجاد كرده است. من براي اينكه به دوستم كمك كنم، آن مرد را با شليك گلوله به قتل رساندم.

مرد جنايتكار سومين جنايت را اينطور بازگو كرد: پس از قتل دوم، دوستم حسابي ترسيد. مدام به من مي‌گفت كه چرا آن مرد را كشتم و بهتر است نزد پليس برويم و خودمان را معرفي كنيم. وقتي ديدم احتمال دارد كه مرا لو بدهد، به بهانه‌اي او را به خارج از شهر كشاندم و با شليك گلوله وي را نيز به قتل رساندم تا راز جنايتم مخفي بماند.

در شرايطي كه اجساد 2قرباني نخست جنايتكار مخوف پيدا شده بود، اما اثري از جسد سومين قرباني نبود. هر چند متهم در ابتدا مدعي بود كه جسد را در رودخانه‌ انداخته است اما جست‌وجوي گسترده براي يافتن جسد به نتيجه نرسيد. به همين دليل مأموران بار ديگر به بازجويي از متهم پرداختند و او اين بار مدعي شد كه جسد سومين قرباني را در روستايي در اطراف اهواز دفن كرده است. اين بار وقتي مأموران به محل مورد نظر رفتند توانستند بقاياي جسد مقتول را از زير خاك بيرون بكشند. سرهنگ خواجوي، رئيس پليس آگاهي استان خوزستان با بيان اين خبر گفت: مرد جنايتكار هنگام ارتكاب قتل‌ها تنها بوده است و فقط در جريان سرقت‌هاي مسلحانه همدست داشته كه همدست او نيز دستگير شده است. به گفته وي، متهم با حضور در محل جناياتش، هر سه قتل را بازسازي كرد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 281274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha