همشهری آنلاین: محبوب بودن محصولات شرکت اپل همواره عاملی برای پیش‌بینی و شایعه پراکنی درباره جدید‌ترین محصول این شرکت بوده‌است، این به آن معنی است که هنوز چند ماهی از آغاز فروش آی‌فون ۶ نگذشته، تحلیل‌گران و طرفداران این شرکت به خیالپردازی، گمانه‌زنی و گاه شایعه‌پراکنی درباره آی‌فون ۷ خواهند‌پرداخت.

براساس گزارش تلگراف، طراحان مختلف براساس آنچه اپل تاكنون عرضه كرده، طرح‌هي مختلفي را از مدل‌هاي بعدي آي‌فون ارائه كرده‌اند، بدنه رنگي، فلزي، و دوربين قوي‌ از جمله ويژگي‌هايي است كه در مدل‌هاي بعدي آي‌فون متصور شده‌است. براي مثال گفته مي‌شود دوربين آي‌فون بعدي شركت اپل داراي قابليت‌هايي است كه مي‌تواند با كيفيت دوربين‌هاي DSLR رقابت كند.

از جمله تفاوت‌هايي كه گفته مي‌شود اين مدل با مدل‌هاي پيشين خواهد‌داشت، به‌جز كيفيت بالاتر دوربين، قرار گيري كليد خانه روي نمايشگر گوشي است. همچنين گفته مي‌شود نمايشگر اين گوشي نيز از جنس شيشه صفير خواهد‌بود.

طرح احتمالي آي‌فون 7 كه توسط طراحي به‌نام استيل دريك ارائه شده داراي دوربيني يكپارچه‌تر بوده و كليد پاور آن كوچكتر از مدل‌هاي قبلي است و ويژگي‌هاي جديدي از قبيل سيستم‌عامل iOS9 به آن افزوده خواهد‌شد.

 

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹